  • 11. Data: 2010-04-06 14:44:47
    Temat: Re: wanna akryl
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 14:21:28 +0200, Panslavista napisał(a):

    > I kabina prysznicowa do mycia - wtedy wystarczy filtrować i podgrzewać wodę
    > w wannie.

    Betonowa wanna wyłożona płytkami kojarzy mi się ewidentnie z prosektorium.

  • 12. Data: 2010-04-06 15:32:27
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Betonowa wanna wyłożona płytkami kojarzy mi się ewidentnie z prosektorium.

    Byłaś w prosektorium?

  • 13. Data: 2010-04-06 17:22:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 17:32:27 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Byłaś w prosektorium?

    Dawno temu. I to nic, że może teraz jest tam inaczej. Generalnie wanna z
    płytek jest nie dop przyjęcia ze względu na porowatą powierzchnię spoin
    oraz niewytrzymałość szkliwa płytek na dezynfekcję.

  • 14. Data: 2010-04-06 17:31:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Dawno temu. I to nic, że może teraz jest tam inaczej. Generalnie wanna z
    > płytek jest nie dop przyjęcia ze względu na porowatą powierzchnię spoin
    > oraz niewytrzymałość szkliwa płytek na dezynfekcję.

    Można zastosować szklane...

  • 15. Data: 2010-04-06 18:24:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:31:38 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Można zastosować szklane...

    A spoiny i ich szczelność? A naprężenia mechaniczne pomiędzy płytkami i
    podłożem podczas ogrzewania i stygnięcia? A nieopływowość kształtu wnętrza?
    O czym my zresztą mówimy :-)

  • 16. Data: 2010-04-06 19:05:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > A spoiny i ich szczelność? A naprężenia mechaniczne pomiędzy płytkami i
    > podłożem podczas ogrzewania i stygnięcia? A nieopływowość kształtu
    > wnętrza?
    > O czym my zresztą mówimy :-)

    Szklane dazą się wyginać, istniejąteż szczeliwa...
    Robisz za adwokata diabła?