  • 1. Data: 2010-02-14 08:55:02
    Temat: Re: welna 2 warstwa 20cm
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Amir" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:hl8arg$ked$1@inews.gazeta.pl...
    > jak to najlepiej rozwiazac?
    > bede wdzieczny za szczególowe wyjasnienie

    Troche chaotycznie napisales.
    Ale folie kleisz tasma dwustronna do profili i wtedy plyty.
    Wejdz na strony producentów welny tam sa szczególowe instrukcje

    Kris

  • 2. Data: 2010-02-14 09:26:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > No tak ale jak plyty beda przykrecane podziurawia folie
    > to nie bedzie mialo znaczenia?

    Nie bedzzie

    Nawet jak w pokojach nie dasz foli to tez sie nic nie stanie.
    W pomieszczeniach mokrych to powinna byc a w pozostalych jak chcesz daj nie
    zaszkodzi ale nie jest niezbedna
    Ile tej wilgoci przejdzie przez plyte i kilkaa warstw farby?

    Kris

  • 3. Data: 2010-02-14 09:59:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Amir" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > No tak ale jak plyty beda przykrecane podziurawia folie
    > to nie bedzie mialo znaczenia?

    Nie, bo dziurawisz na profilu oklejonym tasma dwustronna i ona uszczelnia to
    skrecenie. Wazne zebys w pomieszczeniach mokrych (pralnia, kuchnia i lazienka) zrobil
    to starannie, czyli:
    1) Dal na wszystkie profile tasme - równiez obwodowe
    2) Zaklady folii tez laczyl tasma
    3) Tasme na brzegach obcial po zalozeniu plyt i doszczelnil silikonem akrylowym
    szpare dylatacyjna pomiedzy plytami i tynkiem sciany
    4) Nie wkrecal wkretów "w pustke". Jak sa watpliwosci to zrobic na scianie kreski
    gdzie sa profile.

  • 4. Data: 2010-02-14 12:37:54
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Amir <a...@g...pl> wrote:
    > Witam!

    Popraw sobie godzine w komputerze, bo balagan robisz.

    J.

  • 5. Data: 2010-02-14 17:04:56
    Temat: welna 2 warstwa 20cm
    Od: "Amir" <a...@g...pl>

    Witam!

    Juz mam pierwsza warstwe welny na skosach 15cm i 20cm na prostej powierzchni
    wepchane, kolenja warstwe 20cm jak doczytalem przy poprzednich dyskusjach
    nalezy ukladac na stelarzu pod plyty karton gips,
    jednak co z folia? przeciez folia powinna byc, jak ja pozniej doczepic?

    jeden fachociec powiedzial mi ze musze laty nabic jak chce dac druga warstwe
    20cm
    inny z kolei powiedzial jak Wy ze na stelarzu ale co z folia?

    jak to najlepiej rozwiazac?
    bede wdzieczny za szczególowe wyjasnienie

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-14 18:15:09
    Od: "Amir" <a...@g...pl>

  • 7. Data: 2010-02-14 18:27:56
    Od: "Amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > nie zaszkodzi ale nie jest niezbedna
    > Ile tej wilgoci przejdzie przez plyte i kilkaa warstw farby?

    Wszystko jasne :)

    dziekuje za wytlumaczenie
    pozdrawiam