  • 1. Data: 2010-02-13 10:35:06
    Temat: bruzdownice
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    sa jakies bruzdownice jako nakladki na wiertarki (zwykle lub sds)?

    bede mial do zrobienia pare metrow kanalikow na kable i nie chce mi
    sie tego wybijac mlotem, szczegolnie ze wtedy nie wychodzi
    najrowniej...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-02-13 10:38:45
    Temat: Re: bruzdownice
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:6vvcn55phvki77ll7jfo4qoltjfepnqq0q@4ax.com...
> [...]
    >
    > bede mial do zrobienia pare metrow kanalikow na kable i nie chce mi
    > sie tego wybijac mlotem, szczegolnie ze wtedy nie wychodzi

    Jesli masz pare metrów do zrobienia to natnij szlifierka katowa.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2010-02-13 10:40:35
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 11:38:45 +0100, "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    wrote:

    >Jesli masz pare metrów do zrobienia to natnij szlifierka katowa.

    fakt...
    jak to czasem nie widzi sie najlatwiejszych rozwiazan :)
    wytrasowac 2 linie proste na suficie/scianie, pozniej szlifierka a
    pozniej juz mlotem.

    pozdarwiam,
    cyb

  • 4. Data: 2010-02-13 11:01:46
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:bb0dn59nftb4u1ccade78df1mfeii09g0r@4ax.com...

    > fakt...
    > jak to czasem nie widzi sie najlatwiejszych rozwiazan :)
    > wytrasowac 2 linie proste na suficie/scianie, pozniej szlifierka a
    > pozniej juz mlotem.

    A w jakim materiale będziesz wycinał bruzdę?
    Druid29

  • 5. Data: 2010-02-15 18:28:05
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 12:01:46 +0100, "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    wrote:

    >A w jakim materiale będziesz wycinał bruzdę?

    tynk gipsowy + sciana z cegly

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2010-02-15 19:25:53
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:4g4jn5lnsl81isibc2bk15j1iu1hjbvsen@4ax.com...

    > tynk gipsowy + sciana z cegly

    A strop z czego?? Żelbetowy lany, płyty żelbetowe otworowe czy strop
    gęstożebrowy? Tak czy inaczej cięcie czy kucie w stropie może być ryzykowne,
    no chyba że tylko w warstwie tynku.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 7. Data: 2010-02-15 20:08:01
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 20:25:53 +0100, "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    wrote:

> [...]
    >>
    >A strop z czego?? Żelbetowy lany, płyty żelbetowe otworowe czy strop
    >gęstożebrowy? Tak czy inaczej cięcie czy kucie w stropie może być ryzykowne,

    nie wiem jeszcze z czego stropy, bo na razie zalatwiam formalnosci...

    ale kable juz tam sa, ja tylko bede musial je przedluzyc dalej niz sa
    teraz, wiec zrobie na taka sama glebokosc, na jaka strobili
    fahoffcy...

    p.s. nie pacac za fahoffcow :)

    pozdarwiam,
    Cyb