  • 1. Data: 2010-02-13 21:17:26
    Temat: Włamanie na działce - pytanie o alarm.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Miałem osatnio włamanie na działce, i postanowiłem jakoś zabezpieczyć
    kapciorę przed włamywaczami.
    Chciałbym wrzucić do kapciory jakąś czujke ruchu która będzie dawał sygnał
    do wycia gdy ktoś wedrze się do środka.

    Pytam o koszta jakiegoś w miarę taniego rozwiązania, któe najlepiej żebym
    sobie mógł sam zamontować (elktrykiem jestem dosyć mocno wykształconym, ale
    mało praktykującym - tak się życie ułożyło).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-02-13 21:18:16
    Temat: Re: Włamanie na działce - pytanie o alarm.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > ale
    > mało praktykującym - tak się życie ułożyło).

    A gdyby się tak zastanowić to robienie hałasu nie ma większego sensu.
    Lepiej byłoby gdyby urządzonko zamiast wycia dawało sygnał na komórke że
    ktoś grasuje w kapciorze, a jako że mieszkam niedaleko kapciory mógłbym
    podskoczyć z paroma kolegami i wymierzyć łotrowi sprawiedliwość osobiście.

    Ale takie rozwiązanie pewnie będzie droższe od jakiejś zwykłej czujki z
    jakims wyjcem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-02-13 21:26:57
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > podskoczyć z paroma kolegami i wymierzyć łotrowi sprawiedliwość osobiście.

    Najlepiej zrobić takie cuś, co po nieautoryzowanym otwarciu pirdutnie i całą
    kapciorę rozwali, a przy tym ogłuszy wyzwalacz-aktora mechanizmu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-02-13 22:50:45
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ktoś grasuje w kapciorze, a jako że mieszkam niedaleko kapciory mógłbym

    Włącznik lodówkowy + bateryjka + odpalenie halogena, albo innej petardy :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-02-13 22:50:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej zrobić takie cuś, co po nieautoryzowanym otwarciu pirdutnie i
    > całą kapciorę rozwali, a przy tym ogłuszy wyzwalacz-aktora mechanizmu.

    A później pójdziesz za takiego bydlaka na sto lat do pierdla :)

  • 6. Data: 2010-02-13 23:12:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Ale takie rozwiązanie pewnie będzie droższe od jakiejś zwykłej czujki z

    Dysponuję gotowymi i niedrogimi rozwiązaniami. Alarm zazbrajany i rozbrajany
    telefonem komórkowym lub ukrytym wyłącznikiem, bądź pilotem radiowym. Można
    zdalnie np. wpuścić na budowę robotników nie musząc im udostępniać kodów do
    rozbrajania, czy też fatygować się osobiście, aby ich wpuścić. W przypadku
    włamania system wysyła powiadomienie SMS-em lub/i dzwoni, a po odebraniu
    połączenia telefonicznego możesz podsłuchiwać co się dzieje na budowie.
    Możesz także w każdej chwili podsłuchiwać co się dzieje na budowie po prostu
    dzwoniąc na numer telefonu współpracującego z systemem. Możesz podsłuchiwać
    czy robotnicy już przyszli na budowę, czy pracują i co o Tobie mówią ;)
    To jeszcze nic - możesz takze zdalnie załączać i wyłączać urządzenia np.
    oświetlenie lub otwierać/zamykać bramę. W innych wersjach możesz także
    nadzorować i sterować temperaturą np. sterować ogrzewaniem przyłącza
    wodnego, zabezpieczając go przed zamarznięciem, a w razie zaniku zasilania
    lub awarii układu grzewczego możesz sostać o tym powiadomiony SMS-em o
    spadku temperatury poniżej bezpiecznej granicy. Oczywiście urządzenie może
    jednocześnie pełnić rolę termostatu.

    Jeżeli interesują Cię szczegóły i koszt to odezwij się na priv.
    Z adresu e-mail usuń iksa, który jest zabezpieczeniem antyspamowym
    plumpix(małpa)onet.pl

  • 7. Data: 2010-02-14 08:57:27
    Temat: Re: W?amanie na dzia?ce - pytanie o alarm.
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    W dniu 2010-02-13 22:18, Endriu pisze:

    > A gdyby si? tak zastanowi? to robienie ha?asu nie ma wi?kszego sensu.
    > Lepiej by?oby gdyby urz?dzonko zamiast wycia dawa?o sygna? na kom?rke ?e
    > kto? grasuje w kapciorze, a jako ?e mieszkam niedaleko kapciory m?g?bym
    > podskoczy? z paroma kolegami i wymierzy? ?otrowi sprawiedliwo?? osobi?cie.

    Mój kolega mial alaram w garazu. Alarm bez sygnalu dziwiekowego w
    garazu, jedynie informacja w domu, ze brama grazowa jest otwarta.
    Pewnego razu w nocy mial wlamianie do tego grazau. Wybiegl z domu z
    jakims pretem. Wpadl na zlodzieja, udezyl go pare razy, ale zlodziej
    mial kolegow. Skonczylo sie to tak, ze kolega przelezal pare tygodni w
    szptalu, jakies operacje, plastikowe zeby itp. Zlodziej oskarzyl go o
    pobicie, kolega musial sie z tego mocno tlumaczyc przed sadem.
    Obecnie kolega lekko kulejac przechadza sie po miescie gedzie czesto
    spotyka zlodzieja usmiechajac sie do niego swoimi nowymi idealnie
    rownymi zebami.
    Warto?

  • 8. Data: 2010-02-14 10:01:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego razu w nocy mial wlamianie do tego grazau. Wybiegl z domu z
    > jakims pretem. Wpadl na zlodzieja, udezyl go pare razy, ale zlodziej
    > mial kolegow. Skonczylo sie to tak, ze kolega przelezal pare tygodni w

    Niestety tak to już jest w tym kraju. Gdyby miał broń do obrony miru domowego to by
    zastrzelił gnojka i po sprawie.

  • 9. Data: 2010-02-14 10:08:45
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Warto?

    Ciekawe podejscie? Proponujesz tolerowanie zlodziejstwa? To nie lepiej
    dac ogloszenie w prasie.
    Fatalnie kolego skonczyl ale trzeba znalezc sposob zeby unikac
    problemow a zlodzieja do piachu poslac. to ze mamy system prawny
    sprzyjajacy zlodziejom i bandytom nie oznacza ze mamy sie temu
    poddac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2010-02-14 10:21:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Wojtek napisal:
    > Warto?

    Emerytowany milicjant tlumaczyl mi kiedys, ze jak juz bic
    to z rozmachem, aby zlodziej z tego zywy nie wyszedl. Zawsze
    moze kolo jego zwlok lezec potem noz z jego odciskami palcow,
    ktory bedzie usprawiedliwial tak intensywn obrone.

    W przeciwnym razie polskie patologiczne prawo zrobi z ciebie
    bandyte.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek