    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: własna kostka betonowa
    Date: Sat, 18 Apr 2009 08:02:24 +0200

    Jako zed "odkryłem" ze posiadam stół wibracyjny, formy i betoniarkę,
    przyszło mi do głowy waby spróbowac we własnym zakeresie zrobić sobie
    wyłożenie podwórka płytami własnej produkcji o własnym kształcie i
    własnym kolorze. Przynajmiej oryginalnie by było.

    Pytanie jak sie do tego zabrać technologicznie aby:

    - płyty miały w miarę gładkie wykończenie i nie ciągnęły wody
    - nie pękały - jakieś zbrojenie?
    - jak tanim sposobem uzyskać zabarwienie płyt?

    Wiem tyle ze będą dość grube na jakiejś solidnej podbudowie gdyż
    okresowo wjeżdżać po nich bedzie ciężarówka zwana potocznie TIRem.

    wiec Jak sie do tego zabrać? a może odpuścić sobie to kompletnie
    zastosować inne technologie na"wybrukowanie" obszaru 5x 12m?