  • 71. Data: 2015-07-03 09:06:23
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 15:46:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Tak, tak.
    > A dwuostrzowen maszynki do golenia lepiej golą od jedno ostrzowych, te z trzema
    ostrzami lepiej od tej z dwoma a te z czterema lepiej od tej z trzema. Nie wiem czy
    na czterech się zatrzymało czy może dalej to poszło- nie śledze już na bieżąco;)
    > Ostatnio się jakąś nie trendy zaledwie dwuostrzową golę;)

    Ja jednak zostaje przy swoim zdaniu - kosiarka quenta bedzie zdecydowanie
    lepiej mulczowac dzieki dwom ostrzom niz np. moja z jednym, choc
    wyprofilowanym inaczej niz w normalnej kosiarce :) Nie widze w tym ani
    grama marketingu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2015-07-03 09:17:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lipca 2015 09:06:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > lepiej mulczowac dzieki dwom ostrzom niz np. moja z jednym, choc
    > wyprofilowanym inaczej niz w normalnej kosiarce :) Nie widze w tym ani
    Właśnie o to chodzi że nie widzieć;)
    A taka z 3 nożami(kwestia czasu kiedy się w katalogach pokażą) to lepiej zmulczuje
    jak ta z 2?

  • 73. Data: 2015-07-03 11:23:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lipca 2015 09:17:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Właśnie o to chodzi że nie widzieć;)
    > A taka z 3 nożami(kwestia czasu kiedy się w katalogach pokażą) to lepiej zmulczuje
    jak ta z 2?

    A uwazasz, ze nie? :-)
    Jasne, ze lepiej. Jak bedzie miala 10 "zyletek" to zrobi to jeszcze dokladniej.
    Tylko ja jej nie kupie, bo koszt eksploatacji (i czasu na ostrzenie takich
    nozy) mi nie odpowiada, pozatym moja jedno-nozowa kosiarka mulczuje
    jak dla mnie - wystarczajaco dobrze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2015-07-03 15:44:52
    Od: quent <q...@g...com>

    mnie ta opcja raczej sie nie przyda. ciekawe czy mozna jeden z noży zdemontowac ;-)
    szukam jakiegos info na ktora strone mozna przechylac ja przy koszeniu. instrukcja
    mowi ze wzdluz zbocza czyli na bok ale chyba ma znaczenie na ktory :-)
    a moze nie

  • 75. Data: 2015-07-03 16:09:41
    Od: dolniak <d...@g...com>

    strukcja mowi ze wzdluz zbocza czyli na bok ale chyba ma znaczenie na ktory :-)
    > a moze nie

    Raczej ma. Jeśli musisz nachylać,to raczej nie na stronę
    wlewu oleju,bo szybko wyleci.
    Ja swoją wykaszalem glęboki,a niezbyt stromy rów.Pchalem pod górę.
    Po drugim sezonie padla-w rowie byl kawal betonu...

  • 76. Data: 2015-07-07 10:05:51
    Od: quent <x...@x...com>

    Jeśli kogoś interesuje to kosiłem rzeczoną hondą i nie było problemu z
    koszeniem tych moich skarp.
    Nadaje się znaczy...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 77. Data: 2015-07-08 00:32:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-07 o 10:05, quent pisze:
    > Jeśli kogoś interesuje to kosiłem rzeczoną hondą i nie było problemu z
    > koszeniem tych moich skarp.
    > Nadaje się znaczy...

    Ale wiesz, ze ew. wady ujawnia sie nie przy pierwszym koszeniu? :-)

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2015-07-10 09:31:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 lipca 2015 00:32:02 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale wiesz, ze ew. wady ujawnia sie nie przy pierwszym koszeniu? :-)

    Wczoraj właśnie dostałem w spadku kosiarkę z silnikiem tecumsech ventage 35.
    Wygląda całkiem ok jutro spróbuję ją odpalić. Widzę że musze tylko kupić taka gumkę
    (chyba primer to się nazywa)do paliwa bo jest pęknięty- na allegro ok 10zł ale
    poszukam lokalnie.
    Ten tecumseh ventage 35 to dobry silnik?
    Kosiarka wygląda ok, nie pordzewiała itp., odpalać nie próbowałem bo musze sprawdzić
    olej, nalać paliwa itp.
    Podobno ostatnie 2-3 lat nie była używana ale jutro spróbuje ją odpalić.
    Albo zadziała albo na złom trafi.

  • 79. Data: 2015-07-10 11:43:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 09:31:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    (chyba primer to się nazywa)do paliwa bo jest pęknięty- na allegro ok 10zł ale

    Znalazlem przypadkiem, moze sie przyda :)

    http://www.salemserwis.pl/czesci-zamienne-do-silniko
    w-tecumseh,454,products,4.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2015-07-10 11:59:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-10 o 09:31, Kris pisze:

> [...]
    poszukam lokalnie.
    > Ten tecumseh ventage 35 to dobry silnik?

    Swego czasu bylo tego sporo, teraz jakby mniej. Nie znam szczegolnie
    dobrych opini i szczegolnie zlych. Jak sie dba tak sie ma. :-)

    Pozdro.. TK