  • 81. Data: 2015-07-10 12:02:01
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 11:43:40 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Znalazlem przypadkiem, moze sie przyda :)
    >
    > http://www.salemserwis.pl/czesci-zamienne-do-silniko
    w-tecumseh,454,products,4.html
    Dzięki
    Potrzebowałem tego
    http://www.salemserwis.pl/primer-gaznika-nr-1325,642
    ,product.html/
    Kupiłem przed godzina w lokalnym serwisie- ale cena 20zł;(
    Nawet w necie jest filmik jak to wymienić;)
    https://www.youtube.com/watch?v=S16iWuedqx8

    Ale za stronę dzięki- jutro będę grzebał to może się okazać że coś jeszcze potrzebne.
    A tak na marginesie- za 0,6 litra oleju silnikowego w serwisie liczą sobie 18zł-
    niezła cena

  • 82. Data: 2015-07-13 10:29:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 11:59:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Swego czasu bylo tego sporo, teraz jakby mniej. Nie znam szczegolnie
    > dobrych opini i szczegolnie zlych. Jak sie dba tak sie ma. :-)
    Jasko że sprzęt ostatnie lata nie był używany to rozebrałem co tam mogłem,
    poczyściłem, posmarowałem i złożyłem.
    Silnik wygląda na tak solidny jak JTD w mojej Multipli.
    Odpaliłem i działa. Mam tylko problem z obrotami-są zbyt niskie.
    Wie ktoś jak reguluje się prędkość obrotów w tego typu gaźniku:
    http://obrazki.elektroda.net/22_1273352937.jpg

  • 83. Data: 2015-07-17 13:41:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-08 00:32, Maniek4 wrote:

    > Ale wiesz, ze ew. wady ujawnia sie nie przy pierwszym koszeniu? :-)

    Po którymś tam koszeniu wady nie stwierdzam :-)
    Kosi się świetnie, w porównaniu z moją poprzednią kosiarką elektryczną.
    Wcześniej koszenie zajmowało mi 3 godziny - teraz, tą spalinówką tylko
    40 minut!!!

    Fotka:
    http://94.40.93.91/photo/share/Ced5eBCa#!List/photo_
    323031312f323031312d30352d31375f6275646f77615f646f6d
    75_494d475f32303135303731375f3037313630382e4a5047

    Trawa rośnie jak głupia. Z tych 300m2 wynoszę podczas cotygodniowego
    koszenia 7-8 koszy 55 litrów.
    Muszę zapytać na sąsiedniej grupie jak się kompostuje trawę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 84. Data: 2015-07-17 13:48:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lipca 2015 13:40:11 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    323031312f323031312d30352d31375f6275646f77615f646f6d
    75_494d475f32303135303731375f3037313630382e4a5047

    Piekna trawa, zazdroszcze :) Musisz miec fajna ziemie pod tym!

    > Trawa rośnie jak głupia. Z tych 300m2 wynoszę podczas cotygodniowego
    > koszenia 7-8 koszy 55 litrów.
    > Muszę zapytać na sąsiedniej grupie jak się kompostuje trawę.

    Slabo :) Scieta i krotka trawa sie zbija w kupe i blokuje dostep powietrza
    - przez co zaczyna gnic, zamiast sie zamieniac w kompost. Jak kompostujesz
    tylko trawe - musisz czesto przerzucic kompost, zeby wpuscic troche
    powietrza. Ja wrzucam max 1 kosz co kazde koszenie, reszta kompostu to
    przede wszystkim roznego typu chwasty :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 85. Data: 2015-07-17 13:57:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-17 13:48, Adam Sz. wrote:
    > Piekna trawa, zazdroszcze :) Musisz miec fajna ziemie pod tym!

    Oj tam to jest istny misz-masz pod spodem.
    W 2/3 tego płaskiego obszaru jest faktycznie ziemia prima sort -
    wcześniej przez dłuuugie lata były tam szklarnie.
    Jednak na skarpach to jakaś mieszanka gliny i ch... wie czego. Nawiozłem
    kiedyś z wykopów po budowie u sąsiada.
    Jak przygotowywałem pod siew to nasypałem tylko na to cienką wartwę tej
    ziemi po szklarni.

    Trawa jest niestaty zachwaszczona.
    Jeden rodzaj jakiegoś chwastu się pojawił.
    Mam nadzieję, że jednoroczny... widzę, że po którymś już koszeniu jest
    go coraz mniej.

    Nie załamuj mnie.
    Tego jest tyle po koszeniu.... :-/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 86. Data: 2015-07-17 17:12:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Muszę zapytać na sąsiedniej grupie jak się kompostuje trawę.

    Na sąsiedniej grupie to Cię odeślą do archiwum. W archiwum znajdziesz
    dziesiątki postów odsyłających do archiwum :-)

    Ja kompostuję suchą i jak na razie to się sprawdza. W poprzednim domu
    robiłem tak samo przez naście lat i nie zauważyłem żadnych negatywnych
    skutków.

    Wada jest taka że trzeba kosić bez kosza i zostawić na 2-3 dni by wyschła a
    następnie grabić. Jak Ci taka estetyka nie pomaga to polecam :-)

    Pozdrawiam
    Ergie