  • 1. Data: 2014-01-30 09:13:28
    Temat: wycena remontu do ubezpieczalni
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    Pralka nawaliła, zalało kawałek podłogi, trzeba zrobić wycenę szkód do ubezpieczalni,
    może pomożecie... ?:-)
    Do zrobienia: parkiet dębowy ok 4m2, trzeba zdjąć klepki, chyba wszystkie, bo część
    się rusza a reszta trzeszczy przy chodzeniu, wyczyścić klepki i wylewkę, przykleić,
    wycyklinować, polakierować. Ile zaśpiewać dla pzu, żeby nie przesadzić, rzecz dzieje
    się w Polsce B, czyli Białymstoku :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2014-01-31 14:10:39
    Temat: Re: wycena remontu do ubezpieczalni
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 30.01.2014, 09:13, s_13 pisze:
> [...]
    wycyklinować, polakierować. Ile zaśpiewać dla pzu, żeby nie przesadzić, rzecz dzieje

    A ile byś nie napisał to i tak oni zrobią swoją wycenę.
    Najlepiej napisz, że chcesz rozliczenie na podstawie faktur.
    Znajdź dobrych fachowców, zrobią, zapłacisz, i wyślesz do PZU fakturę.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 3. Data: 2014-02-01 10:05:48
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    s_13 wrote:
> [...]
    > wyczyścić klepki i wylewkę, przykleić, wycyklinować, polakierować.
    > Ile zaśpiewać dla pzu, żeby nie przesadzić, rzecz dzieje się w

    miałem kilkukrotnie z wycenami z PZU i wycena była taka że po zalaniu
    sufitu starczyłoby na farbę (może)
    remont sufitu w 3 pomieszczeniach wycenili na jakieś 250zł - to było
    kilka lat temu, gdyby dali z 1000 to sam bym zrobił i byłoby OK, ale
    nie. To poszedłem do kumpla który robi kosztorysy budowlane,
    zapłaciłem 100 i PZU wypłaciło mi 3000

    to znasz już drogę --> kosztorysant budowlany, i powiedz mu że ma
    jechać na maksa

    jeffrey