  • 1. Data: 2016-11-09 14:10:10
    Temat: wycena sso
    Od: rjka <r...@o...pl>

    zebrałem kilka wycen robocizny za SSO z dachem (pow użytk 117m2)
    przedział cenowy: 31 tys - 65 tys (teoretycznie za tą samą pracę!)
    i teraz pytanie do Was - o co pytać te ekipy, na co zwrócić uwagę (żeby
    potem się nie okazało, że są jakieś ukryte dodatkowe koszty typu np
    sprzęt koparka i jakieś inne o których teraz na etapie wyboru ekipy nie
    mam pojęcia a potem będzie już za późno)

  • 2. Data: 2016-11-09 14:15:55
    Temat: Re: wycena sso
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 listopada 2016 14:08:57 UTC+1 użytkownik rjka napisał:
    > sprzęt koparka i jakieś inne o których teraz na etapie wyboru ekipy nie
    > mam pojęcia a potem będzie już za późno)

    Stemple i dechy na szalunek stropu- czy musisz kupić czy swoje dadzą.
    Np. moja ekipa miała swoje stemple i dechy więc mnie zakup tego ominął.

  • 3. Data: 2016-11-09 20:02:15
    Od: KIKI <n...@e...il>

> [...]
    > sprzęt koparka i jakieś inne o których teraz na etapie wyboru ekipy nie
    > mam pojęcia a potem będzie już za późno)

    Hahahaha :-)
    I jeszcze potrzebny jest drugi ispektor do pilnowania ...

  • 4. Data: 2016-11-12 00:04:20
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    W moim rejonie (Zgorzelec) zapytalem o 3 wyceny. Byly bardzo podobne. Za
    SSO wyszlo mi ok 215 tys (materialy i robocizna, strop filigran, balkony
    na laczniki termiczne, dachowka ceramiczna, ocieplenie szczytow itp).
    Budowe zaczalem 13 lipca, dzis jest juz SSZ i poprzednia ekipa konczy
    dach i ma do wstawienia 2 okna dachowe - kilka dni roboty i sie
    rozstaniemy. Dom: 179m2 pow. mieszkalnej + 40m2 garaz. Dach troche
    skomplikowany.
    Ogolnie nie powiem na nic zlego slowa - chyba jestem jednym z
    nielicznych ludzi zadowolonych z ekipy budowlancow.
    Piotr

  • 5. Data: 2016-11-12 02:51:43
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > Ogolnie nie powiem na nic zlego slowa - chyba jestem jednym z
    > nielicznych ludzi zadowolonych z ekipy budowlancow.
    > Piotr

    Pokaż foty z budowy :-)