  • 11. Data: 2017-09-27 19:19:35
    Temat: Re: wypukłe panele
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2017 o 10:30, scruffty pisze:

    > Panelus erectus to częsty błąd, ale nie trzeba rozbierać podłogi. Użyj
    > dremla do odcięcia (0,5 cm wystarczy). W ostateczności raz z braku dremla
    > użyłem szerokiego dłuta - ale to na krótkim dystansie było).

    Nie wiem o jakie narzędzie firmy dremel polecasz.
    Wybrałam takie
    https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Pila-szczelinowa-na-wi
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982
    Mam nadzieje, że da sie tym zrobic prawidłową dylatację.

    Krycha

  • 12. Data: 2017-09-27 19:25:36
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Ale jakieś przycinki na temat dyletancji zaprzyjaźnionego wykonawcy
    > tez nie zawadzą.

    Nie przyjmuje on do informacji, że kłopot jest z powodu braku szczelin
    przy ścianie. "Wielu ludziom tak robiłem i jest dobrze".
    Uważa, że zrobił dobrze, a cała wina to wilgoć.
    Chciał zdejmować panel(e), żeby mi udowodnić, że jest pod panelami woda.
    Nie zgodziłam się.
    Kupuję
    https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Pila-szczelinowa-na-wi
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982
    i mam nadzieję tym narzędziem załatwić sprawę dylatacji.

    Krycha.

  • 13. Data: 2017-09-27 19:48:30
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 27 września 2017 19:25:38 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

> [...]
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982
    > i mam nadzieję tym narzędziem załatwić sprawę dylatacji.
    Ja tej nadziei nie mam. Mam tylko nadzieje, ze sobie nia krzywdy nie zrobisz.
    Znalem wspolpracownika, który takim g..nem rozorał sobie udo. Ta pilka
    zaklezczyla mu się z drewnie i odskoczyla trafiajac prosto w udo.

    Inny mój kolega wiecac wiertarka tak mocno ja trzymal, ze zwichnal soebie
    nadgarstek. W sumie jest to narzedzie ladnie wygladajace na reklamach ale w
    praktyce do pracy się nie nadaje. Poza tym szybko się stepi i zacznie material
    zamiast skrawac - przepalać. W każdym razie ja go nie polecam. Z braku
    innego sprobowac można. Ale zalecam daleko idaca ostroznosc.

    Pzdr
    Tornad

  • 14. Data: 2017-09-27 20:21:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

> [...]
    > Uważa, że zrobił dobrze, a cała wina to wilgoć.
    > Chciał zdejmować panel(e), żeby mi udowodnić, że jest pod panelami woda.

    Dlatego napisałem wcześniej, że muszą być na raz spełnione dwa warunki:
    brak luzu i wzrost wilgotności. W suchym mieszkaniu coś takiego może się
    nie przytrafić nawet przy ścisłym ułożeniu podłogi.

    Mała rzecz, a cieszy.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2017-09-27 21:18:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od tego narzedzia szybciej zostaniesz inwalidka niz zrobisz. Tobie potrzebna jest
    pila reklamowana tv shopie. W nim pila nie obraca sie tylko dziala tak jak pila do
    rozcinania gipsu jak zdejmuja go po zlamaniu reki albo nogi. Najpierw zdemontuj
    listwy i sprawdz czy faktycznie nie ma przerwy pomiedzy panelami a scianami.

  • 16. Data: 2017-09-27 21:29:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.09.2017 o 19:25, Krycha pisze:

    > Kupuję
    > https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Pila-szczelinowa-na-wi
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982

    > i mam nadzieję tym narzędziem załatwić sprawę dylatacji.
    Nie kupuj tego narzędzia. TO jest jest dobre, jak się pracuje z
    wiertarką na statywie, a jak się trzyma w ręce, to nie dość, że będzie
    skakać i odbijać przy cięciu, to jeszcze może doprowadzić do pokaleczenia.
    Jak chcesz, to wytnij szlifierką kątową. Będzie trochę dymu, ale nikomu
    się krzywda nie stanie. Możesz ostatecznie kupić tarczę do szlifierki
    kątowej pod nazwą "Bosch multi wheel" Tnie to świetnie, nie dymi, ale
    trzeba wydać min 50 zł.
    Jacek

  • 17. Data: 2017-09-27 21:31:11
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    listwy i sprawdz czy faktycznie nie ma przerwy pomiedzy panelami a scianami.

    W jednym miejscu zdemontowałam i faktycznie panele dotykają ściany choć
    nie całą powierzchnią, bo są lekko ukosne.
    Możesz podać link do tego urządzenia, które polecasz?

    Krycha.

  • 18. Data: 2017-09-27 21:35:05
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27.09.2017 o 19:48, Tornad pisze:

> [...]
    > zamiast skrawac - przepalać. W każdym razie ja go nie polecam. Z braku
    > innego sprobowac można. Ale zalecam daleko idaca ostroznosc.

    Możesz podać link do tej piły do drewna, którą polecasz?
    Myślałam, ze to co polecałeś w poprzednim mailu, to to co zamówiłam.

    Krycha.

  • 19. Data: 2017-09-27 22:09:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2017 19:19, Krycha pisze:

> [...]
    ertarke-sr.-45mm-Wolfcraft-3270000/3982

    > Mam nadzieje, że da sie tym zrobic prawidłową dylatację

    Boże, nawet nie próbuj! W kobiecych rękach to może być
    dosłownie śmiertelnie niebezpieczne narzędzie. Wystarczy,
    że piłka odbije (a odbije na pewno) i trafi Cię w szyję,
    bo będziesz tam nachylona nisko, by lepiej widzieć.
    Wyrzuć to!

    --
    collie

  • 20. Data: 2017-09-27 22:26:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawet nie wiem jak sie taka maszynka nazywa. Moze ktos inny bedzie wiedzial, wygladem
    troche przypomina fleksa. Jak po troche skosie to kawalki trzeba odciac. Moze zwyklym
    brzeszczotem do pilki do metalu dasz rade. Do paneli taki za zlotowke bedzie ok. Nie
    musisz dookola obcinac wystarczy z dwoch stron. Jak podloga dostanie luzu to sama sie
    przesunie.