  • 11. Data: 2014-03-26 11:26:30
    Temat: Re: zaciek zamienić na ozdobę
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-25 20:12, Ikselka pisze:

    > Fototapeta!
    >
    > PS. I zasmażka.

    I kartofelki.
    Nie każdy ma domek na wsi z wystrojem "art deco".

  • 12. Data: 2014-03-26 17:49:39
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 12:29:32 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > OMG 3333-|

    To trzeba było zobaczyć ;-)

    Ania

  • 13. Data: 2014-03-26 22:17:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 09:49:39 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > To trzeba było zobaczyć ;-)

    Dooobra, niech będzie, w przychodni WSZYSTKO jest lepsze niż puste smutne
    ściany :-)

  • 14. Data: 2014-03-26 22:18:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 11:26:30 +0100, Aicha napisał(a):

    > I kartofelki.
    > Nie każdy ma domek na wsi z wystrojem "art deco".

    Daj spokój, malowanki i naklejanki na ścianie są dobre dla przedszkola.

  • 15. Data: 2014-03-26 22:47:15
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu środa, 26 marca 2014 22:18:35 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Daj spokój, malowanki i naklejanki na ścianie są dobre dla przedszkola.

    Aaaa, niekoniecznie, różne się pojawiły...

    http://naklejkomania.eu/23-drzewa?p=2

    Ania

  • 16. Data: 2014-03-26 23:07:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Mar 2014 14:47:15 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Aaaa, niekoniecznie, różne się pojawiły...
    >
    > http://naklejkomania.eu/23-drzewa?p=2

    Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy, albo mam zaburzone poczucie
    estetyki ;-PPP

  • 17. Data: 2014-03-27 09:33:22
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-03-26 23:07, Ikselka pisze:

    > Prawdę mówiąc nie wiem, czemu to służy,

    Uczłowieczeniu nowoczesnych, sterylnych, "uprasowanych w kancik" i
    urządzonych na wysoki połysk wnętrz, które mnie kojarzą się z piosenką
    kabaretu OTTO "W sklepie szerokim, którego okiem nawet sokolim nie
    zmierzysz".

  • 18. Data: 2014-03-27 14:47:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Mar 2014 09:33:22 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
    > urządzonych na wysoki połysk wnętrz, które mnie kojarzą się z piosenką
    > kabaretu OTTO "W sklepie szerokim, którego okiem nawet sokolim nie

    Moze Ty tak odbierasz te naklejki. Dla mnie one robią coś wręcz przeciwnego
    - odczłowieczają.
    Uczłowieczyć wnętrze ma człowiek, a nie przedmiot, karykatura natury.

  • 19. Data: 2014-03-27 17:35:28
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-03-27 09:33, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

    > Uczłowieczeniu nowoczesnych, sterylnych, "uprasowanych w kancik" i
    > urządzonych na wysoki połysk wnętrz,

    Noooo, jak ktoś sobie takie zażyczył, to niech cierpi w milczeniu.

  • 20. Data: 2014-03-27 20:24:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Mar 2014 17:35:28 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-03-27 09:33, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

    > Noooo, jak ktoś sobie takie zażyczył, to niech cierpi w milczeniu.

    Naklejkę na usta niech se kupi i milczy "na klej" pod naklejkodrzewkiem...