  • 11. Data: 2014-07-19 23:49:02
    Temat: Re: znikam z forum na około rok
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-07-19 17:12, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

    > Ale to nie krecia praca, tylko spojrzenie obiektywne :)
    > Najpierw były listy dyskusyjne, kto je jeszcze pamięta?
    > Lata 90, moje początki internetu - usenet raczkował, królowały listy
    > dyskusyjne. Umarły, wyparły je grupy. A teraz są fora i blogi bardziej
    > cywilizowane w formie, a i bogatsze w treści, usenet odchodzi do lamusa.
    > Przetrwamy, ale może w innej formie.
    > Ewo, to nie żadne minory, coś się kończy, więc coś się zaczęło.

    Z badań terenowych mię wychodzi, że staruchy wróciły do reala. Młode to
    swoje banglają netowo, ale real u nich, paradoks, ważniejszy niż wirtual.
    Tak trzymać.

    bloguf i forumuf nie lubiam. fejzbukuf takoż.

  • 12. Data: 2014-07-19 23:59:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

> [...]

    Cokolwiek by to "my" oznaczło, to przetrwa w formie tej samej.

    A to co się liczy najbardziej, trwa niezmiennie.

    > Takie czasy, że ja chyba Jarka trochę inaczej odczytałam.

    "Nie ma pewności, czy za rok będzie dokąd wracać" -- tak napisałem
    i nie wiem jak to można na różne sposoby odczytywać. Ktoś, kto tu
    zajrzy za rok, może zobaczy najświeższą wiadomośc nadaną kilka miesięcy
    wcześniej (ktoś na przykład zapyta o wysiew wiekanocnego owsa).

    Czy tu nie robi się teraz tak, jak na pogrzebie wujka Józka? Wszyscy
    w krąg stoją, oczy pospuszczali, niby się znają, bo wiadomo -- rodzina.
    Ale każdemu jakoś tak głupio się odezwać. Zwłaszcza temu pierwszemu.

    Jarek

    --
    dopóki z sobą rozmawiamy
    z szacunkiem, ciepło, szczerze, miło,

  • 13. Data: 2014-07-20 00:04:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Basia napisała:

> [...]
    > dyskusyjne. Umarły, wyparły je grupy. A teraz są fora i blogi bardziej
    > cywilizowane w formie, a i bogatsze w treści, usenet odchodzi do lamusa.

    Zaraz, zaraz, o co chodzi z tą "cywilizowaną formą"? Nie jestem w stanie
    nic powiedzieć na temat treści, jaką wypełnione są fora -- a to z tego
    powodu, że formę ich znajduje jako odległą od cywilizacji. Nie mogę, nie
    umiem i nie chcę cofać się w rozwoju, a korzystanie z tych wynalazków
    jest dla mnie taką udręką, jak czerpanie korbą wody ze studni.

    Blogi to jeszcze inna historia. Owszem, jako zjawisko nawet cenię, ale
    komunikacja jeśli tam jakaś jest, to asymetryczna. Więc to co innego.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2014-07-20 00:16:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > "Nie ma pewności, czy za rok będzie dokąd wracać" -- tak napisałem
    > i nie wiem jak to można na różne sposoby odczytywać.

    Bardziej globalnie.
    Ale to widocznie tylko mnie dopadł nastrój minorowy. Uff

    Nie każdy taki szybki.

    Ewa

  • 15. Data: 2014-07-20 00:42:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 23:59:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Czy tu nie robi się teraz tak, jak na pogrzebie wujka Józka? Wszyscy
    > w krąg stoją, oczy pospuszczali, niby się znają, bo wiadomo -- rodzina.
    > Ale każdemu jakoś tak głupio się odezwać. Zwłaszcza temu pierwszemu.

    Serio? Tak trudno spytać "dlaczego?" i powiedzieć "zostań"?

    To przecież proste. No to mówię.

  • 16. Data: 2014-07-20 00:49:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 22:48:27 +0200, SJS napisał(a):

    > Kontakt przez stronę http://pszczoly.siudalski.pl/
    > Za wspólne lata wielkie dzięki

    Mam nadzieję, że nie idziesz do więzienia ani do zakonu o szczególnie
    ostrej regule?
    :-)

  • 17. Data: 2014-07-20 00:50:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ale to widocznie tylko mnie dopadł nastrój minorowy. Uff

    Amol -- dobrze robi na dolegliwości rozmaite.

    Jarek

    --
    Na niski wskaźnik -- niedziela na Głównym
    Na nadmiar wyobraźni -- niedziela na Głównym

  • 18. Data: 2014-07-20 06:14:40
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    > Zaraz, zaraz, o co chodzi z tą "cywilizowaną formą"?

    Nie ma tam, przynajmniej w tych miejscach, do których zaglądam
    wulgarności, czy agresji, ale ta już wiąże się z treścią...

    Nie jestem w stanie
    > nic powiedzieć na temat treści, jaką wypełnione są fora

    ...która jest merytoryczna i ciekawa.
    Nie sądzę, by wiązało się to z moderowaniem, które też jest jakąś
    ochroną, raczej z zainteresowaniami.

> [...]
    > umiem i nie chcę cofać się w rozwoju, a korzystanie z tych wynalazków
    > jest dla mnie taką udręką, jak czerpanie korbą wody ze studni.

    Przypadkowo trafiłam w kilka ciekawych dla mnie miejsc, szukając
    konkretnych informacji. Oczywiście nie piszę o forach gazetowych, czy
    komentarzach pod artykułami.

    > Blogi to jeszcze inna historia. Owszem, jako zjawisko nawet cenię, ale
    > komunikacja jeśli tam jakaś jest, to asymetryczna. Więc to co innego.
    Nie zawsze, choć najczęściej tak, masz rację.
    --
    B.

  • 19. Data: 2014-07-20 06:15:21
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    W dniu 2014-07-19 23:49, Qrczak pisze:

    > Z badań terenowych mię wychodzi, że staruchy wróciły do reala. Młode to
    > swoje banglają netowo, ale real u nich, paradoks, ważniejszy niż wirtual.
    > Tak trzymać.

    Tak jest! :)
    --
    B.

  • 20. Data: 2014-07-20 07:15:04
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    > Cokolwiek by to "my" oznaczło, to przetrwa w formie tej samej.

    My, to my - każdy z osobna, a i wszyscy razem, jako wirtualne twory.
    Forma się zmienia, choćby i nick pozostał ten sam - za przyczyną upływu
    Czasu na przykład, ale i innych czynników też. Nikt z nas nie jest już
    dokładnie tym samym, jakim był przed dwudziestu laty, a i za dwadzieścia
    kolejnych będziemy inni - o ile będziemy.
    --
    B.