  • 11. Data: 2018-09-02 15:17:19
    Temat: Re: zużycie gazu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 września 2018 15:10:23 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > szwagier szwagra budował sie na przełomie stuleci i teraz daje drugą warstwę.
    > szwagier zaczął budowę 8 lat temu i dał 12 cm
    > i teraz żałuje że tak mało
    > pewnie jak skończy się budować to zacznie remont od ocieplenia :)

    > a to nie można było tego policzyć?

    Jakby szwagier szwagra policzył ile zyska zwiększając grubość styro z 12 na 20cm to
    by mu pewnie wyszła oszczędność równowartości flaszki wódy rocznie.

  • 12. Data: 2018-09-02 18:35:55
    Od: l...@g...com

    Inne były wartości maksymalnego wspólczynnika przenikania ciepła, m.inn. stąd zmiany
    grubości docieplenia. Powyżej 15 cm dla ścian to już sztuka dla sztuki ewentualnie
    ścieżka do budowy domów pasywnych. Pytanie tylko jak w takim domu z komfortem
    cieplnym.