eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościAktualności › Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?

Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?

2018-07-30 12:50

Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?

Budownictwo deweloperskie © vivoo - Fotolia

Znamy wyniki kolejnej już sondy portalu nieruchomości RynekPierwotny.pl. Tym razem przedstawicieli funkcjonujących na rodzimym rynku deweloperów zapytano o wakacyjne działania promocyjne. Czy w ich ofercie znajdziemy letnie obniżki i inne promocje? Odpowiedzi na to pytanie udzielili m.in. przedstawiciele firm Dom Development, ROBYG, Murapol oraz ATAL.

Przeczytaj także: Gwiazdkowe promocje deweloperów 2017

Radosław Bieliński, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy Dom Development S.A.


Dom Development prowadzi szereg atrakcji letnich, zarówno dla dorosłych jak i najmłodszych oraz całoroczne akcje promocyjne. Organizowane przez nas wydarzenia są wartością dodaną, wsparciem sprzedaży kolejnych faz projektów. W 2017 roku, w miesiącach letnich od maja do września, uruchomiliśmy Letnie Osiedle Wilno, na terenie którego powstało boisko wielofunkcyjne jak i boisko do siatkówki plażowej. Tu odbywały się zajęcia sportowe, artystyczne, koncerty i wiele innych atrakcji, w tym konkursy. Wstęp był bezpłatny. W tym roku na terenie osiedla Wilno organizowaliśmy już m.in. piknik i atrakcje dla najmłodszych (zjeżdżalnie, laboratorium chemiczne, warsztaty balonowego zoo, szkółka piłkarska, malowanie twarzy) czy zajęcia zumby dla rodziców. Mieszkańcy inwestycji jak i okolic mogą także korzystać z boiska do siatkówki i boiska wielofunkcyjnego. Wstęp na wydarzenia oraz korzystanie z infrastruktury sportowej są bezpłatne. Organizowaliśmy również spacery z przewodnikami po ciekawych miejscach w Warszawie. M.in. w maju tego roku odbył się spacer ze sztuką w tle, po osiedlu Żoliborz Artystyczny, na terenie którego znajdują się liczne prace artystów: murale, rzeźby, mozaiki, neon itp. Staramy się być widoczni nie tylko na terenie naszych osiedli - w pierwszy weekend tego lata, podczas regat o Puchar Dzielnicy Wisła, można było podziwiać Anię Weinzieher i Dominika Życkiego, płynących pod żaglami Dom Development. Nasza trójmiejska spółka Euro Styl S.A. – prowadzi m.in. szereg spotkań edukacyjnych z młodzieżą, przygotowując ich do pracy w sektorze nieruchomości.

Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol S.A.


Nasze działania marketingowo-promocyjne prowadzimy niezależnie od pory roku. Obecnie, poza wakacyjną promocją, koncentrujemy się na tym, by stosowane przez nas narzędzia marketingowe możliwie najdokładniej pokazywały finalny wygląd mieszkań i całych inwestycji, a przez to wspierały naszych klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. Zgodnie z tym dla najnowszych inwestycji przygotowujemy wirtualne karty mieszkań, dzięki którym osoby zainteresowane kupnem mogą "pospacerować" po wybranych przez siebie lokalach i obejrzeć je z różnych perspektyw. Obecnie udostępniamy taką możliwość w czterech projektach - Murapol Apartamenty Trzy Stawy w Katowicach, Murapol Parki Krakowa w stolicy Małopolski, Murapol Osiedle Praskie oraz Murapol Osiedle Natura w Warszawie.

Andrzej Gutowski, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development


Podczas wakacji prowadzimy standardowe działania promocyjne – nie intensyfikujemy ich ze względu na sezon letni. 14 lipca organizujemy Dni Otwarte dla naszych inwestycji w Warszawie: City Link, Miasto Moje, Moko oraz Novej Królikarni. Z tej okazji dla zainteresowanych zakupem mieszkania przygotowaliśmy specjalną ofertę kredytową, a także możliwość zaoszczędzenia nawet do 70 tys. na wybranych mieszkaniach. Ponadto, odwiedzający mogą liczyć m.in. na uzyskanie darmowej porady architekta, akt notarialny gratis, a także możliwość darmowego wykończenia lokalu.

Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży ROBYG w Warszawie


Organizujemy comiesięczne dni otwarte, podczas których można osobiście zapoznać się z pełną ofertą spółki i uzyskać profesjonalne porady, m.in. z zakresu finansowania zakupu mieszkania. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta była stale konkurencyjna, niezależnie od sezonu na rynku. W naszych biurach sprzedaży każdy klient traktowany jest indywidualnie. Wybór lokalu dostosowywany jest do konkretnych potrzeb i wymagań kupujących. Ponadto dla naszych klientów przygotowaliśmy ofertę promocyjną ROBYG Club, dzięki której kupujący otrzymują dodatkowe korzyści zarówno podczas zakupu mieszkania, jak i jego urządzania. Ze względu na utrzymujący się wysoki popyt na mieszkania, spodziewamy się, że Q3 będzie równie owocny jak początek roku.

Zbigniew Juroszek, Prezes ATAL S.A.


ATAL koncentruje swoje działania marketingowe głównie wokół konkretnych inwestycji, a terminy poszczególnych akcji promocyjnych są powiązane z wejściem do sprzedaży poszczególnych projektów. Pora roku czy okres wakacyjny są czynnikiem mniej istotnym w kontekście prowadzonych działań marketingowych.

Małgorzata Ostrowska, Członek Zarządu i Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży J.W. Construction Holding SA.


Specjalną ofertę przygotowaliśmy z myślą o osobach zainteresowanych zakupem mieszkania na naszym osiedlu Nowe Tysiąclecie w Katowicach. Klienci, którzy kupią 3-pokojowe mieszkanie o powierzchni powyżej 60 mkw, otrzymają dodatkowo komórkę lokatorską gratis.
Ponadto, w czerwcu wprowadziliśmy do oferty kolejny etap naszej flagowej inwestycji zlokalizowanej na warszawskiej Woli – Bliska Wola Tower, w której znajdzie się blisko 1500 lokali, zarówno mieszkań i apartamentów na wynajem, jak też lokali handlowo-usługowych. Osoby, zainteresowane zakupem mieszkania na najchętniej wybieranym przez klientów osiedlu w Warszawie (zgodnie z rankingiem „TOP 10 najlepszych osiedli mieszkaniowych” opracowanym przez portal nowawarszawa.pl) mogą skorzystać z oferty promocyjnej obejmującej 25 mieszkań w tej inwestycji. Szczegóły dostępne są u naszych doradców w biurze handlowym ul. Kasprzaka 29/31.

fot. vivoo - Fotolia

Budownictwo deweloperskie

Niektórzy z deweloperów działania marketingowo-promocyjne prowadzą niezależnie od pory roku.


Eryk Nalberczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży Lokum Deweloper


Aktualnie szeroka oferta promocyjna dotyczy naszej najnowszej inwestycji – Lokum Smart City. Apartamenty o powierzchni 34,57 m² zrealizowane w standardzie pod klucz można kupić już od 5 900 zł brutto/m². Lokale sprawdzą się jako pewna inwestycja w nieruchomość – świetne miejsce do życia dla ludzi młodych, dynamicznych, dla siebie i do wynajęcia. Inwestycja znajduje się przy ul. Awicenny na Muchoborze Wielkim we Wrocławiu.

Także we Wrocławiu na osiedlu Lokum di Trevi w promocji mamy dwa czteropokojowe mieszkania o metrażach 86-90 m2. Inwestycja położona jest w popularnej dzielnicy Krzyki-Tarnogaj i jest świetnie skomunikowana z pozostałymi częściami miasta. Dookoła znajduje się szerokie zaplecze handlowo-usługowe i szkolno-przedszkolne.

Z kolei w Krakowie na osiedlu Lokum Vista w niższych cenach dostępne są dwa mieszkania o metrażach 55-57 m2. Nowoczesne układy 2- i 3- pokojowe z osobną kuchnią lub aneksem kuchennym spełnią potrzeby najbardziej wymagających. Również lokalizacja w Podgórzu Duchackim w sąsiedztwie Bonarka City Center zapewnia szerokie możliwości korzystania z oferty miasta.

Karolina Guzik, menadżer sprzedaży w Skanska Residential Development Poland


Nasza oferta przewiduje wakacyjne upusty cenowe. Proponujemy także atrakcyjne warunki finansowania. Nie wynikają one jednak z naszych potrzeb sprzedażowych, a są pewnym ukłonem w stronę klientów i reakcją na zmieniającą się sytuację rynkową. Według analiz podsumowujących III kw. tego roku, w Warszawie trudno o niskie ceny, tymczasem w ofercie osiedla Park Skandynawia mamy mieszkania, których koszt jest niższy niż 7 000 zł/mkw. Z kolei 2 lipca uruchomiliśmy Home Center. To nowoczesna strefa klienta mieszcząca się w warszawskim biurowcu Spark przy al. Solidarności 173. W tym unikalnym miejscu klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą naszych inwestycji realizowanych w Warszawie.

Marcin Komuda, kierownik biura sprzedaży w Profbud


Wakacje to dobry czas na dodatkowe działania promocyjne, zwłaszcza w zakresie aktywnego angażowania obecnych i przyszłych Klientów. Jest to dla nas istotny element, ponieważ na każdym etapie naszych działań staramy się wspierać lokalną społeczność. Niejednokrotnie urządzamy na terenie naszych inwestycji pikniki rodzinne i spotkania sąsiedzkie na świeżym powietrzu, które są świetną okazją do integracji. Podczas takich imprez organizujemy konkursy z nagrodami, warsztaty kreatywne dla dzieci, zapewniamy także muzykę na żywo. Aranżujemy również strefy relaksu z leżakami i parasolami, dzięki którym można odpocząć po ciężkim dniu. Ponadto każdy z gości może obejrzeć naszą inwestycję i mieszkania pokazowe, którym często towarzyszą specjalne promocje. Jedną z tego typu imprez była Awangarda Open – to połączenie dnia otwartego z atrakcjami sportowymi dla całej rodziny. Podczas tego wydarzenia nasi Klienci mogli spędzić aktywnie czas, a jednocześnie skorzystać z wyjątkowych rabatów na wybrane mieszkania – wyjaśnia Marcin Komuda, kierownik biura sprzedaży w Profbud.

Krzysztof Foder, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska


Działamy zgodnie z całorocznym harmonogramem, dlatego sezon wakacyjny nie jest pod tym względem wyjątkowy. Aktywności i promocje skierowane do klientów organizujemy w trakcie całego roku, biorąc pod uwagę aktualną sytuację rynkową. Są one związane przede wszystkim z terminami wprowadzania do sprzedaży nowych inwestycji mieszkaniowych. Spodziewamy się, że w tym roku w sezonie wakacyjnym zainteresowanie zakupem mieszkań będzie się kształtować na wysokim poziomie. Dlatego nie traktujemy ewentualnych okresowych aktywności promocyjnych jako głównego instrumentu wspierającego sprzedaż. Stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość oferty, obsługę klienta oraz informowanie o nowych projektach. Planujemy również aktywności adresowane do klientów, takie jak dni otwarte oraz wydarzenia skierowane do społeczności lokalnych.

Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska


Tak planujemy kilka ciekawych akcji promocyjnych związanych z cenami mieszkań i miejsc parkingowych. Warto śledzić strony naszych inwestycji aby zdążyć skorzystać ponieważ akcje promocyjne są ograniczone czasowo.

Janusz Miller, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Home Invest Sp. z o.o.


Home Invest w okresie wakacyjnym prowadzi dodatkowe działania promocyjne w postaci atrakcyjnych rabatów na wybrane mieszkania w inwestycji „Willa Ochota” przy ul. Mszczonowskiej 9 na warszawskiej Ochocie. W ofercie znajdują się jeszcze mieszkania 1, 2, 3 pokojowe o powierzchniach od 20 do 57 m2. Największa zaletą inwestycji jest lokalizacja, z której dojazd kolejką WKD do Śródmieścia zajmuje tylko 7 minut. Poza tym pod ręką znajdują się liczne sklepy i usługi zlokalizowane w oddalonej o 3 minuty pieszo Galerii Handlowej Atrium Reduta.

 

1 2

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (2)

  • marek55 / 2018-07-31 16:02:17

    robyg club to zacny pomysł na którym kozystają Ci którzy kupuja wiecej niz jedno mieszkanie lub polecają innym. Gdyby jeszcze Robyg miał podobną propozycję dla tych malutkich kupujących w całym zyciu jedno mieszkanie to by była dobra promocja :) :) odpowiedz ] [ cytuj ]

  • charlesb / 2018-08-03 11:17:04

    Ta dyrektor wspomina w artykule, że propozycje Robygu są indywidualne, więc może dla mniejszych klientów też mają taką kartę. Zawsze można pójść na dni otwarte i sprawdzić samemu. odpowiedz ] [ cytuj ]

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: