  • 71. Data: 2016-05-14 15:14:44
    Temat: Re: OT 200 tysiecy kodowcow
    Od: "M." <...@n...pl>

    > Jesli teraz sa na czerwono to znaczy ze to jest efekt dzialania poprzednikow. Czy
    to tak trudno do kurwy nedzy zrozumiec? Za krotko nowi rzadza zeby z zielonych
    zrobily sie czerwone.

    Jak widzę, starasz się usilnie pochwalić, że nie zrozumiałeś tego, co
    napisałem. W związku z tym wyjaśnię ci, co miałem na myśli używając
    porównania z czerwonymi lampkami.

    Chodzi mi nie o to, co się STAŁO, tylko o to, co się za jakiś czas
    (raczej dłuższy) STANIE. Wskaźniki w mojej wypowiedzi miały oznaczać nie
    nasze bieżące położenie, tylko to, jakie będziemy mieli położenie za
    pewien czas.

    Pozostając przy analogi samolotu: jeśli lecisz na wysokości 10 000m i
    skierujesz samolot ostro w dół bez zamiaru zmiany tego ustawienia, to
    JUŻ DZISIAJ masz wskaźnik, który sygnalizuje zderzenie z Ziemią.

    Jeśli chodzi o działania poprzedników, to już kiedyś je krytykowałem
    (chodziło o to, że rząd PO/PSL bał się zamykać kopalnie; ograniczał OZE
    i energetykę obywatelską oraz kręcił w kwestii polityki klimatycznej).
    Dzisiejszy rząd kontynuuje tę straczeńczą politykę zwiększając natężenie
    głupoty (chcą otwierać kopalnie; uwalili OZE i energetykę obywatelską
    oraz negują politykę klimatyczną).

    Wtedy jak o tym pisałem w kontekście tamtego rządu, to też niektórzy się
    z tym nie zgadzali. Byli nawet tacy, którzy uważali, że globalnego
    ocieplenia nie ma a działalność człowieka nie wpływa na klimat. No ale
    to już skrajna głupota i niewiedza. Równie dobrze można zanegować zasadę
    zachowania energii i uważać, że dzięki temu nasz kocioł będzie
    produkował więcej energii a w piwnicy trzymać własne perpetum mobile.

    M.

  • 72. Data: 2016-05-14 15:17:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >5. Opóźnienie rozwoju sześciolatków, przez co Polacy wchodzący na rynek
    >pracy będą mieli jeden rok mniej doświadczenia zawodowego będąc w tym samym
    >wieku, co pracownicy z innych krajów UE.

    To nawet nie chodzi o rok opóźnienia zawodowego, człowiek później rozwija
    się słabiej, zdecydowanie.

  • 73. Data: 2016-05-14 15:46:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > bądz łaskaw rozwinąc temat - czym różni sie polityka obecnego rzadu od powiedzmy
    2014roku?

    wszystkim. ale to dla Ciebie za trudne

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2016-05-14 17:36:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 maja 2016 15:15:02 UTC+2 użytkownik M. napisał:
> [...]
    > Dzisiejszy rząd kontynuuje tę straczeńczą politykę zwiększając natężenie
    > głupoty (chcą otwierać kopalnie; uwalili OZE i energetykę obywatelską

    no, nieco sie wyjasniło, myślałem ze jestes nawiedzonym lemingiem, a ty jestes
    nawiedzonym ekologiem. Duzo bardziej ci z tym do twarzy :)

    Ja sie zgadzam ze klimat to jest temat pilny. Ale zamkniecie paru kopaln nie ma
    specjalnie znaczenia, to trzeba globalnie rozwiazac.

    b.

  • 75. Data: 2016-05-14 17:40:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 maja 2016 15:49:59 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > wszystkim. ale to dla Ciebie za trudne

    Nie, nie wszystkim.
    Ale nie potrafisz tego opisac wiec zaczynaja sie inwektywy, tak? :)

    b.

  • 76. Data: 2016-05-14 17:53:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Nie, nie wszystkim.
    > Ale nie potrafisz tego opisac wiec zaczynaja sie inwektywy, tak? :)

    potrafię. A Ty potrafisz wykazać, ze się nie różni?
    inwektywy? znasz znaczenie tego słowa?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2016-05-14 18:33:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 maja 2016 17:56:48 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > potrafię. A Ty potrafisz wykazać, ze się nie różni?

    Nie. Bo sie różni. Tyle ze nie wszystkim. Bardzo kiepsko sie uzywa takiego
    kwantyfikatora, jeden przykład zaprzeczajacy i cała wypowiedz do śmieci.

    > inwektywy? znasz znaczenie tego słowa?

    owszem, znam i zastosowalem dokladnie wg słownika.

    b.

  • 78. Data: 2016-05-14 19:45:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Blednie zakladasz ze pilot chce sie rozbic. Obecny pilot a raczej pilotka nie jest
    terrorystka ani chora psychicznie. Raczej juz w tej chwili jest w sytuacji
    przymusowej. Po tym co do tej pory zrobila nawet jak by udalo jej sie wyskoczyc ze
    spadochronem to PO, PSL, Nowoczesna by ja wyladowaniu kijami zatlukli. Na razie nie
    jest zle. Sporo ludzi dostalo miesiecznie 250 o sile nabywczej 500. Pojawienie sie
    takiej masy pieniedzy w obrocie musi spowodowac wieksza plynnosc finansowa
    przedsiebiorstw. Zmiany w systemie podatkowym maja nie wypuscic zyskow przede
    wszystkim hipermarketow za granice. Staraja sie jakosczjesc zabe pod tytulem kredyty
    we frankach. Chca jakos udzielic pomocy frankowiczom ale bez obciazania budzetu.
    Wprowadzenie minimalnej stawki 12 zlotych za godzine spowoduje upadek tysiecy firm
    ochroniarskich prowadzonych przez bylych ubekow lub ich pogrobowcow, placacych
    pracownikom od 2,50 do 3,50 za godzine. Ale nie spowoduje zmniejszenia ilosci
    obiektow wymagajacych ochrony. W tej chwili firmy ochroniarskie licza sobie od 14
    zlotych wzwyz za godzine ochrony. Firmom bedzie sie oplacalo zatrudnic wlasnych
    portierow za 12 zlotych za godzine. Zmieni sie wiek zatrudnionych w ochronie. Zamiast
    starych grubych prykow na rentach albo emeryturach za 12 zlotych za godzine przyjda
    ludzie mlodsi. Zmniejszy sie bezrobocie i na rynek trafi do obrotu wiecej kasy. Co do
    demokracji to widze ze to o jakis sztuczny temat z trybunalem konstytucyjnym chodzi.
    Spierdolili go poprzednicy a nowi poprawili i spierdolili jeszcze bardziej. I zadyma
    miala by sens jak by ten trybunal do tej pory mial jakis wplyw na demokracje.
    Poprzednikom jadl z reki i byl w stanie klepnac ze kolo jest kwadratowe bo klepnal ze
    mandaty byly wystawiane nielegalnie ale zwrot kasy tym co zaplacili sie nie nalezy.

  • 79. Data: 2016-05-14 19:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Blednie zakladasz ze pilot chce sie rozbic.

    Błędnie zakładasz, że on w ogóle jest pilotem.
    Siedzenie za sterami nie robi z Ciebie pilota

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 80. Data: 2016-05-14 19:48:17
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Blednie zakladasz ze pilot chce sie rozbic. Obecny pilot a raczej pilotka

    "Pilotka" nie ma nic do gadania

    >nie jest terrorystka ani chora psychicznie.

    No niestety jarosław jest przerażająco chory na władzę i w tym wydaniu spoko
    można tą chorobę nazwać psychiczną.