  • 11. Data: 2022-12-05 18:25:41
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-12-02 o 20:56, ToMasz pisze:

    > 2 mieszkanie:
    > kupujemy za 200tyś mieszkanie, wynajmujemy je za 500zł do kieszeni plus
    > wszelkie inne opłaty po stronie wynajmujacego.

    Zapomniałeś o remoncie mieszkania za 50 000 po wyjściu lokatorów.

  • 12. Data: 2022-12-05 18:41:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.12.2022 o 18:25, t-1 pisze:

    > Zapomniałeś o remoncie mieszkania za 50 000 po wyjściu lokatorów.

    No to mamy 250.000 i wynajmujemy za 1500 + dodatki:]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2022-12-05 19:24:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 grudnia 2022 o 18:42:22 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > No to mamy 250.000 i wynajmujemy za 1500 + dodatki:]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Za trzy lata nie będzie komu wynajmować. Wychodzi sporo ponad 200 tysięcy w plecy.
    Oczywiście to wariant optymistyczny. Pesymistyczny to że wynajął, zapłacił dwa
    czynsze i przestał płacić.

  • 14. Data: 2022-12-05 20:37:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Za trzy lata nie będzie komu wynajmować.

    Chętni czekają w kolejkach :]

    > Wychodzi sporo ponad 200 tysięcy w plecy.

    Srecy. Że ty mieszkasz w komunalce na poddaszu, nie oznacza że kupisz
    sobie kiedyś mieszkanie. Może jakiś szałas :D

    > Oczywiście to wariant optymistyczny. Pesymistyczny to że wynajął, zapłacił dwa
    czynsze i przestał płacić.

    Jest umowa i ściganie. Tylko osioł nie robi umowy.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2022-12-05 22:58:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 grudnia 2022 o 20:38:21 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > sobie kiedyś mieszkanie. Może jakiś szałas :D
    > Jest umowa i ściganie. Tylko osioł nie robi umowy.
    Pamiętam czasy że wyprowadzany z polmozbytu nowy samochód był warty dużo więcej niż
    wynosiła jego cena urzędowa. Na wolnym rynku samochody trzyletnie zbliżały się z cena
    do urzędowej. Dzisiaj są marki że po trzech latach cena wolnorynkowa wynosi połowę
    ceny zakupu. Jak bym mógł się cofać w czasie do tamtych czasów i zaczął opowiadać że
    na stacjach benzynowych będą robione promocje na zakup paliwa. Że jak by ktoś
    zapomniał dokumentów i jechał do Mediolanu to by bez dokumentów dojechał. Że dolar
    będzie kosztował 4 złote. Że wczasy w Egipcie będą tańsze niż w Międzyzdrojach itd.
    to by mnie do czubków wsadzili i przywiązali do łóżka. Inwestycja w mieszkanie do
    najmu to inwestycja zwracająca się kilkadziesiąt lat. Bywają sytuacje że mogą być
    okresy lepsze dla właścicieli ale po nich następują czasy że są gorsze. W Polsce
    teraz zaczynają się czasy że inwestycje w nieruchomości, z wyjątkiem szczególnych
    przypadków, będą nieopłacalne. Za taką sytuację odpowiada demografia. W biznesie tak
    jak w kartach obowiązuje prawo że ślepy w karty nie gra. Dane demograficzne utajniane
    nie były.

  • 16. Data: 2022-12-05 23:10:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Pamiętam

    Nigdy debilu nie zrozumiesz, że jeśli JEDNA osoba ma 10 mieszkań, to
    będzie je wynajmować bo ma na to ochotę i możliwości i jest to dla niej
    źródłem dochodu. Kupi jeszcze 5 mieszkań i dalej, jak Biedronka czy
    Lidl, czy debilu cokolwiek :) Nie doczekasz się NIGDY że mieszkania będą
    tanie, bo nie będą. Wydłubane z dupy projekcje o demografii, możesz
    sobie wetknąć tam, skąd je wydłubałeś :) Na rynku jest od chuja takich
    co skupują i tylko czekają na okazje. Ostatnio skupują nawet znacznie
    drożej, bo tak prowadzi inflacja, podobnie z działkami. Dokąd nowe
    mieszkania będą drożały to będą drożały stare i ta relacja nie zmieni
    się nigdy. Możesz odejść na poddasze :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2022-12-06 00:23:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 grudnia 2022 o 23:11:23 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > drożej, bo tak prowadzi inflacja, podobnie z działkami. Dokąd nowe
    > mieszkania będą drożały to będą drożały stare i ta relacja nie zmieni
    Był na grupie link do mieszkania. Nieduże miasto, mieszkanie odnowione, 2500 za metr
    i do negocjacji. Polska to nie tylko 7 największych miast z których korzystne dane
    demograficzne są tylko dla Warszawy. Aktywnych członków na grupie jest mniej niż masz
    palców u rąk. Grupa nie jest opiniotwórcza. Opiniotwórcze są publikatory i jak one
    twierdzą że mieszkania nie stanieją to wszyscy wiedzą że nie stanieją. A nie ma
    żadnych przesłanek żeby nie staniały. Za to są te niepodawanie publicznie że pustych
    nieruchomości mieszkalnych będzie tak dużo że ich wartość będzie symboliczna.
    Opowieści że ktoś ma 10 mieszkań i dlatego ma rację mnie nie ruszają. Albo że są tacy
    co ciągle skupują. Oglądałem wysoka komisję do sprawy Amber gold. I jakiś świadek
    mówił że od frontu stali ludzie i krzyczeli żeby im oddać pieniądze a w tym czasie od
    zaplecza inni przynosili całe walizki pieniędzy. Gdyby nie to że na ziemi co 12
    sekund rodzi się frajer handel by nie istniał. Z tego wychodzi zależność że nie siłą
    a sztuka frajerów w dupę tłuką.

  • 18. Data: 2022-12-06 20:37:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Za to są te niepodawanie publicznie że pustych nieruchomości mieszkalnych będzie
    tak dużo że ich wartość będzie symboliczna.

    https://noizz.pl/design/osiedle-burj-al-babas-betono
    we-zamki-w-turcji-ktorych-nikt-nie-chce-kupic/bmy0nq

    No. Teraz idź, weź za darmo i mieszkaj jak król :D

    Buehehehe.
    Wiem, NIGDY tego nie zrozumiesz. NIGDY!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2022-12-06 21:02:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 20:38:40 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    we-zamki-w-turcji-ktorych-nikt-nie-chce-kupic/bmy0nq

    > No. Teraz idź, weź za darmo i mieszkaj jak król :D

    Masz rację że nie zrozumie jak to będzie możliwe że przy bardzo dużej ilości
    pustostanów, liczonej w milionach, nieruchomości i najem będą drogie. Nie chuja do
    mnie to nie dociera. Wytłumacz mi to pomimo że nie masz mnie wpisanego do dowodu.

  • 20. Data: 2022-12-06 21:15:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]

    mnie to nie dociera. Wytłumacz mi to pomimo że nie masz mnie wpisanego do dowodu.

    To proste jak jebanie. Jeśli nie stać cię na kupno i wynajem to
    mieszkasz pod mostem. Ten co posiada to go stać i dlatego posiada.

    Mieszkanie dla każdego "Kowalskiego" to perełka w głowie i NAJWIĘKSZA
    wartość w budżecie. Potem jest samochód, później wyposażenie a na końcu
    pierdoły. Nawet dalsza rodzina się nie liczy. Nikt normalny, NAJWIĘKSZEJ
    wartości nie odda za bezcen, nawet jeśli będzie miał tego więcej. To
    ELEMENTARNE.

    P.S.
    Nie pisz NIGDY "nie zrozumie" zamiast "nie zrozumiem". Za takie pisanie
    wpierdalam do pląka. Brak "m" na końcu tego wyrazu, definiuje mi portret
    psychologiczny rozmówcy, całkowicie niezgodny z moim światopoglądem. W
    realu, nie rozmawiam z takimi ludźmi w ogóle.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>