  • 21. Data: 2022-12-06 21:50:58
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 21:15:41 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    będzie tak dużo że ich wartość będzie symboliczna.
    we-zamki-w-turcji-ktorych-nikt-nie-chce-kupic/bmy0nq

    pustostanów, liczonej w milionach, nieruchomości i najem będą drogie. Nie chuja do
    mnie to nie dociera. Wytłumacz mi to pomimo że nie masz mnie wpisanego do dowodu.
> [...]
    > wartość w budżecie. Potem jest samochód, później wyposażenie a na końcu
    > pierdoły. Nawet dalsza rodzina się nie liczy. Nikt normalny, NAJWIĘKSZEJ
    > wartości nie odda za bezcen, nawet jeśli będzie miał tego więcej. To
    > ELEMENTARNE.
    >
    > P.S.
    > Nie pisz NIGDY "nie zrozumie" zamiast "nie zrozumiem". Za takie pisanie
    > wpierdalam do pląka. Brak "m" na końcu tego wyrazu, definiuje mi portret
    > psychologiczny rozmówcy, całkowicie niezgodny z moim światopoglądem. W
    > realu, nie rozmawiam z takimi ludźmi w ogóle.
    Same populistyczne teksty wstawiasz. Ale liczb żadnych. A w liczbach jest tajemnica
    przyszlosci budownictwa mieszkaniowego w Polsce. 2 miliony pustych niezamieszkałych
    nieruchomości mieszkalnych. To jest już jakaś konkretna liczba. 82% Polaków przed
    panika z kupowaniem mieszkań mieszkało we własnych nieruchomościach. Jak ci co
    wynajmowało kupili swoje to rynek najmu zrobił się trudniejszy bo zwolnili te co
    wynajmowali. Tekst że jak nie płaci to sie go wyrzuci i bedzie ścigało. Wybacz ale
    takie teksty to idioci piszą. Jak ktoś trafi na rasowego oszusta to w życiu swoich
    pieniędzy nie zobaczy. Poza tym co dalej. Wyrzucony najemca a nowego nie ma. Bo skąd
    ma być jeśli prawie wszyscy mają swoje mieszkania. Zauważ że do tej pory nie
    poruszyłem tematu wymierającego z przyczyn naturalnych pierwszego powojennego wyżu
    demograficznego. Znasz jakiś siedemdziesięciolatków + co pod mostem mieszkają? Bo ja
    nie znam. Ciesz się chwilą że chce z tobą rozmawiać i nie strasz bo się zesrasz. Jak
    chcesz dalej dyskutować, bo to grupa dyskusyjna, to przedstawiaj fakty a nie sny.

  • 22. Data: 2022-12-06 22:25:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Same populistyczne teksty wstawiasz. Ale liczb żadnych. A w liczbach jest tajemnica
    przyszlosci budownictwa mieszkaniowego w Polsce.

    Przecież masz dane obok. Liczba wynajmujących do właścicieli w Niemczech
    to 50/50, czyli 50% jest właścicielami u nich. W Polsce z "twojego"
    liczenia, niewłasciciele to zaledwie 18% bo 82% jest własicielem :]

    Co jest ewidentną bzdurą z tego co podajesz a wyciągasz wnioski...
    generalnie z dupy:)

    Na dodatek kompletnie nie znasz rynku w zakresie wynajmu. Skąd zatem te
    ceny i kolejki do wynajmu?

    Zesrasz się a nie zrozumiesz, gdzie robisz ewidentne błędy w myśleniu :)

    Trop ci dałem ale i tak tego nie zrozumiesz i będziesz nadal srał
    bzdurami :]

    Dalsza rozmowa nie ma celu. Masz swoje wizje kompletnie nierealne i w
    nie wierzysz, bo oparłeś to o bzdurne wyliczenia i założenia.

    Dziesiątki razy ci inni tłumaczyli a ty kurwa nadal swoje. A chuj mnie
    to już obchodzi. Umrzesz i nic się nie zmieni :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2022-12-06 23:45:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 22:26:42 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Dziesiątki razy ci inni tłumaczyli a ty kurwa nadal swoje. A chuj mnie
    > to już obchodzi. Umrzesz i nic się nie zmieni :]
    A ty znasz rynek najmu bo wynajmujesz komuś jedno mieszkanie? Śmieszny jesteś.

  • 24. Data: 2022-12-07 00:02:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A ty znasz rynek najmu bo wynajmujesz komuś jedno mieszkanie? Śmieszny jesteś.

    Jesteś jednak debilem :] Szukam wiele razy, żeby wynająć. Nie, nie dla
    mnie oczywiście :D

    ...i mam styczność z osobami, które szukają, żeby zamieszkać. DEBILU :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2022-12-07 01:25:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 00:03:44 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > mnie oczywiście :D
    >
    > ...i mam styczność z osobami, które szukają, żeby zamieszkać. DEBILU :)
    A w kamienicy w której mieszkam trzy mieszkania są już puste i szykują się jeszcze
    dwa. Sąsiadce umarl mąż i sama jest na 110 metrach. Mówi że dzieci chcą żeby
    wprowadziła się do nich bo mają duży dom. Ona i tak tam pomieszkuje 4-5 dni w
    tygodniu. Za chwilę dojrzeje żeby się wyprowadzić. Na innej klatce jest bardzo stary
    sąsiad. Mówią że słaby już jest. Ma około dziewięćdziesiątki. Z 80 metrów ma jego
    mieszkanie. Z tym że marne bo w amfiladzie. Z wyjątkiem mieszkania sąsiadki i jednej
    50 metrowej kawalerki reszta pustych mieszkań też jest w amfiladzie. W jednym jest
    centralne gazowe u sąsiadki kominek z rozprowadzeniem powietrza. Reszta piece
    kaflowe. Spytałem właściciela dlaczego nie zrobi remontu w pustych, nie założy
    cywilizowanego ogrzewania. To mi odpowiedział że ma 11 kamienic i w każdej 20-25%
    pustych mieszkań i żadnych perspektyw na stałego najemcę. A jak by miał robic remont
    to z najlepszej kamienicy jaka ma wyprowadził by lokatorow do wyremontowanych pustych
    mieszkań w innych kamienicach i ta najlepsza przywrócił do stanu świetności. Z 16
    mieszkań jakie teraz sa zrobił by 5 apartamentów jakie były w oryginale. Bo teraz
    zaczyna się robić rynek na dwustu metrowe apartamenty, tak mówił. I ja mu wierzę bo
    on z tego żyje. A ty że szukasz mieszkania i znaleźć nie możesz. Jak szukasz to w
    twoim interesie jest żeby było jak najtańsze. I zamiast z ciekawością obserwować jak
    będzie rynek mieszkaniowy zdychał straszysz że będzie jeszcze drożej. Nie będzie bo
    jest za dużo mieszkań i za mało ludzi. Teoria że jest za mało mieszkań jest oszustwem
    bo nie ma potwierdzenia w liczbach.

  • 26. Data: 2022-12-07 01:55:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A w kamienicy w której mieszkam

    Chuj to kogo obchodzi, że nie potrafisz sobie zarobić i kupić domku czy
    mieszkania. Stąd właśnie wynika twoja tfurczość :)

    Po wojnie w Łodzi było od chuja pustostanów po żydach, trzeba było sobie
    jakiś zająć i dzisiaj byś wynajmował :]

    Miałeś wchuj czasu, żeby zarobić sobie kasiorę i kupić jakieś mieszkanie
    czy wybudować domek. Teraz nie płacz i wypierdalaj :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2022-12-07 02:41:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 01:55:45 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Miałeś wchuj czasu, żeby zarobić sobie kasiorę i kupić jakieś mieszkanie
    > czy wybudować domek. Teraz nie płacz i wypierdalaj :]
    To ty płaczesz i wpadasz w panikę. Mamy pusta kawalerkę w bloku. Mieliśmy 6 mieszkań
    w spadkach różnych. Były próby zarabiania na najmie. Ale chujowo się skończyły. Od
    dziesięciu lat przejadamy pieniądze za które sprzedaliśmy 5 mieszkań. I przejesc nie
    możemy. Jedno dziecko dostało z tej kasy pieniądze na studia w Anglii, pracuje tam na
    porządnym stanowisku w dużej korporacji handlowej. Drugie dostało kasę na firmę.
    Zdrowotnego płaci więcej niż ty zarabiasz.

  • 28. Data: 2022-12-07 07:11:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-12-2022 o 21:15, LordBluzg(R)?? pisze:
> [...]

    > Nie pisz NIGDY "nie zrozumie" zamiast "nie zrozumiem". Za takie pisanie
    > wpierdalam do pląka. Brak "m" na końcu tego wyrazu, definiuje mi portret

    Mam takie same odczucia.....
    Ale z drugiej strony - czy można było mieć wątpliwości co do tego typa,
    kiedykolwiek?
    Jego należało wrzucić do kibla po trzecim poście najdalej.....

  • 29. Data: 2022-12-07 13:16:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 grudnia 2022 o 07:11:05 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > Mam takie same odczucia.....
    > Ale z drugiej strony - czy można było mieć wątpliwości co do tego typa,
    > kiedykolwiek?
    > Jego należało wrzucić do kibla po trzecim poście najdalej.....
    To mnie wrzucaj do kibla. Z powodu że mnie debil kałwalino nie czyta płakał nie będę.

  • 30. Data: 2022-12-07 14:17:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 07:11, Cavallino pisze:

    > Mam takie same odczucia.....

    Każdy, kto robi ewidentne błędy, jest często uparty w robieniu tych
    błędów. Rzadko jest to złośliwość a najczęściej jest to przekonanie o
    własnej nieomylności. Brnięcie dalej w błędach, które są oczywiste,
    pomimo zwracania uwagi, to skakanie na główkę do przepaści :)

    Nie docierają do takich osób żadne autorytety i żadne wskazówki i
    praktycznie nigdy nie stosują się do ogólnych zasad, nie tylko poprawnej
    pisowni, wyrażania ale także myślenia. To nie jest nawet ignorancja,
    która jest także podstawą do unikania kontaktu z takim osobnikiem to
    stan umysłu. Im starszy, tym głupszy ale całkowicie odporny na edukację.
    i samokrytykę.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>