  • 91. Data: 2023-03-20 18:24:23
    Temat: Re: Budowa domu, jaką technologię dla ścian wybrać.
    Od: "Irek.N." <n...@j...pl>

    > Idealnie to jest ze środkową szybą montowaną skośnie, z dwiema komorami
    > w kształcie klinów. Rozwiązanie od lat stosowane do oddzielania reżyserki
    > od studia nagraniowego.

    No ba, ale gdzie toto kupić i ile sztabek złota trzeba wymienić? ;)

    Miłego.
    Irek.

  • 92. Data: 2023-03-21 08:05:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie są lepsze, ale jakoś to trzeba sprzedać.
    Szkło pochłania światło, więc okno trójszybowe powinno mieć większą powierzchnię
    (wymiary) od dwuszybowego.
    Luksy do watów dwuszybowe lepsze.

    -----
    > okna trójszybowe są lepsze od dwuszybowych przy tej samej sumarycznej ilości
    powietrza między nimi, choć samo szkło jest b.

  • 93. Data: 2023-03-21 11:50:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.03.2023 19:56, Irek.N. wrote:
    > Dzięki za porady ? Zapisane.
    > Co do PV i PC to pewnie za rok-dwa, zobaczymy jak pójdzie, jaka będie
    > tzw. koniunktura ?

    A samochody to już teraz brać czy jeszcze się wstrzymać w związku z tym
    fit 55? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 94. Data: 2023-03-23 22:51:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

    > No ba, ale gdzie toto kupić i ile sztabek złota trzeba wymienić? ;)

    Kiedyś kupowałem, ale dawno to było, więc nie pamiętam. Zresztą cena
    nie była ważna. Bardziej istotne jest to, że szyby te robi się wciąż
    od lat tak samo. Czyli zupełnie niewspółczesną mało szczelną techniką.
    Swoją drogą ciekawe, że nikt do tej niszy rynkowej jeszcze nie wskoczył.
    To wymaga klinowatych przekładek, nie da się tak zrobić szyby w każdym
    wymiarze, ale przy masowej produkcji mogłoby mieć zupełnie normalną
    cenę.

    Jarek

    --
    Kto to, kto to?