  • 51. Data: 2023-02-18 12:29:59
    Temat: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Feb 2023 17:16:54 +0100, Myjk

    > Przy okazji jaki teraz warto kupić
    > projektor w zakresie 3-6kzł?

    Dzięki chopy za opinię. Ja nie byłem nigdy przekonany
    do projektora -- przysiadłem po Waszej lekturze, policzyłem
    te "specjalistyczne" farby, pracę, podliczyłem sam projektor
    który pozwoli osiągnąć zbliżoną jakość do TV i potwierdziłem
    sobie po raz kolejny że nie ma to większego sensu.

    Znalazłem na przecenie QLED 85" 120Hz za 8,5 klocka (co prawda
    to tylko chiński TCL, ale wisi u teściowej taki na ścianie,
    działa, w sensie szybkości obsługi, i wygląda znacznie lepiej
    niż mój SONY), który w podstawie ma prawie 2m więc powinien
    wystarczyć. :P

    Jak mi się zachce kiedyś projektora to najwyżej ekran podwieszę
    (zresztą taki był plan pierwotny).

    --
    Pozdor
    Myjk