  • 41. Data: 2023-02-11 21:34:52
    Temat: Re: Farba ekranowa i projektor domowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 lutego 2023 o 21:19:34 UTC+1 Ghost napisał(a):
> [...]
    zbudowanie przewagi technologicznej i zatrudniono
    3D obiektów generowanych komputerowo

    > kogutek, w piździeszewie małym komórki na węgiel potaniały o 3%, dajesz
    > anal-ize! raz, raz!
    Jak go odwiedzisz to może nie wychodź.

  • 42. Data: 2023-02-12 00:12:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 11 February 2023 at 18:33:42 UTC+1, Ghost wrote:
    #spierdzielajgnojuwpodskokach

  • 43. Data: 2023-02-12 00:14:34
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 11 February 2023 at 20:24:02 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    #znówsięzesrałnarzadko

  • 44. Data: 2023-02-12 08:20:19
    Od: A S <a...@e...pl>

> [...]
    tylko filmy które obejrzałem w IMAX. Te 3D w "normalnych salach" czy w TV to już

    Mnie akurat nie boli ale moim zdaniem w kinie boli mniej niż przy TV, bo gdy widzenie
    dwuoczne (paralaksy) symulują plan daleki, ot jakiś las na horyzoncie, ogniskowanie
    soczewek celuje w dystans do prawdziwej powierzchni obrazu czyli mniej więcej :

    a) 20m w kinie
    b) 3m w TV

    Udawanie nieskończoności gdy jest ona 3m od nas musi zaskakiwać bardziej niż gdyby
    była 20m.

    Czyli na film 3d ze scenami krajobrazowymi do dużego kina, ze scenami we wnętrzu na
    TV :)

    pozdro
    --
    A S

  • 45. Data: 2023-02-12 09:12:08
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 12.02.2023 o 00:12, a a pisze:
    > On Saturday, 11 February 2023 at 18:33:42 UTC+1, Ghost wrote:
    > #spierdzielajgnojuwpodskokach

    spokojniutko, pan dochtór juz idzie

  • 46. Data: 2023-02-12 18:57:46
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 February 2023 at 09:12:11 UTC+1, Ghost wrote:

    > spokojniutko, pan dochtór juz idzie
    Siostra mówiła, że pacjent Ghost znów zasłał łóżko

    Ordynator się ucieszył, że nadeszła poprawa

    ale 2.siostra wyjaśniła, że ta 1.siostra nie wymawia "rrrrrr"

    Ważne abys regularnie brał lekarstwa i nie przerywał kuracji.

    W medycynie zdarzają się cuda i powinieneś wierzyć w uzdrowienie, a nie ciągle wpadać
    w depresję.

  • 47. Data: 2023-02-12 22:05:11
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 12.02.2023 o 18:57, a a pisze:

> [...]
    >
    > Ważne abys regularnie brał lekarstwa i nie przerywał kuracji.
    >
    > W medycynie zdarzają się cuda i powinieneś wierzyć w uzdrowienie, a nie ciągle

    jak współpraca z microsoftem w kwestii holograficznego komputera idzie?

  • 48. Data: 2023-02-14 16:28:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 February 2023 at 22:05:16 UTC+1, Ghost wrote:

    > jak współpraca z microsoftem w kwestii holograficznego komputera idzie?
    a co na to ordynator ?

    najwazniejsze, że wam nie zakazal dostepu do internetu

  • 49. Data: 2023-02-14 16:31:22
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 14.02.2023 o 16:28, a a pisze:

    > a co na to ordynator ?
    >
    > najwazniejsze, że wam nie zakazal dostepu do internetu

    to ilu "nas" widzisz?

  • 50. Data: 2023-02-14 19:59:01
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 February 2023 at 16:31:26 UTC+1, Ghost wrote:

    > to ilu "nas" widzisz?
    To siedzicie w izolatkach ?

    Wam to się powodzi