  • 281. Data: 2019-12-30 22:51:01
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo przez pierwsze X dni (30?) ZUS i tak nie wypłaca zasiłku?

    -----
    > podajcie prawdziwe powody, dla których osobie prowadzącej DG nie opłaca się iść na
    L4.

  • 282. Data: 2019-12-30 22:57:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety od takiej wysokiej pensji trzeba wysokie składki zapłacić.
    Przy składkach ZUS na poziomie 40% i zasiłku macierzyńskim 80% (przez rok) to kobieta
    sama na swój zasiłek odkłada przez zaledwie
    dwa lata pracy.

    -----
    > Trzeba tak z rok wcześniej o tym myśleć.
    > I jeśli wysoka pensja, to zbierać dowody na rzeczywistą pracę żeby fikcji
    zatrudnienia ZUS nie podważył.

  • 283. Data: 2019-12-30 23:00:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślisz, że kasjerka jest na etacie?
    IMHO jest na śmieciówce.
    Znałem z Żabki, znałem z Lidla - same śmieciówki.
    A z Żabki jak się okazało po czasie (ajent na DG) nie zgłosił do ubezpieczenia.

    -----

  • 284. Data: 2019-12-30 23:21:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie pomyliłeś aby kasjerek z policjantami?

    -----
    > mogę postawić "pracowników biedronki" którzy okradali swojego pracodawcę, biorąc L4
    gdy potrzebowali mieć wolne, a nie mogli go w

  • 285. Data: 2019-12-31 06:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > Znałem z Żabki, znałem z Lidla - same śmieciówki.
    > A z Żabki jak się okazało po czasie (ajent na DG) nie zgłosił do

    Reminiscencje z lat 90?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 286. Data: 2019-12-31 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Bo przez pierwsze X dni (30?) ZUS i tak nie wypłaca zasiłku?

    A dlaczegóz to?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 287. Data: 2019-12-31 10:42:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo niedopowiedzianą rzeczą jest, że jak ktoś nie płaci VAT (do budżetu), to ta forsa
    po prostu zostaje u ludzi, u społeczeństwa
    znaczy.
    No chyba, ze ktoś tylko w Kajmany czy inne Bentelye idzie.
    Proponuję prawo: kradzione wydawać tylko w Polsce ;-)

    -----

  • 288. Data: 2019-12-31 13:29:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 12:08:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Może też zerknij w swoje rachunki za prąd w 2019 i w 2018 i daj znać czy a jeśli
    tak to o ile podrożał.

    Energa i Enea - wczoraj zatwierdzili nowe taryfy, podobnie jak Tauron
    ok 11-12% w górę:

    https://www.money.pl/gospodarka/podwyzki-cen-pradu-e
    nea-i-energa-obrot-kolejni-sprzedawcy-energii-z-zatw
    ierdzonymi-taryfami-6462333422323841a.html

    Trzeba się przyzwyczajać, że takie podwyżki będą co roku - chcieli +40%
    ale regulator nie pozwolił.

    12% w moim wypadku z 5k to +600 pln rocznie. Za rok 12% od 5600 da już
    6272 pln, a za dwa lata kolejne 12% da już podwyżkę do lekko powyżej 7k pln.

    A przy takiej kwocie fotowoltaika zwraca mi się już w czwartym roku, a nie
    w szóstym. To były dobrze wydane pieniądze :>

    --
    Adam Sz.

  • 289. Data: 2019-12-31 14:58:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-12-31 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > A dlaczegóz to?

    Bo wypłaca pracodawca?

    --
    Janusz

  • 290. Data: 2019-12-31 15:06:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 22:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie pomyliłeś aby kasjerek z policjantami?
    >

    > -----

    nie pomyliłem, nie widzę związku z branżą

    Lukasz