  • 1. Data: 2009-02-23 20:43:36
    Temat: Ile wyniesie remont takiego mieszkania?
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Witam ponownie.

    Dziekuje za liczne odpowiedzi dla mojego poprzedniego postu odnosnie mojego
    szkicu.

    Teraz pytania z innej beczki.

    1. Jaki jest prawdopodobny koszt remontu mieszkania ok. 74 m kw. gdzie go
    wymiany bedzie wszystko co mozliwe?

    Przykladowe mieszkanie jest tutaj.

    http://tiny.pl/bm1h

    2. Jaki bedzie koszt wylozenia mieszkania plytami gipsowymi dla mieszkania o
    podobnej powierzchni?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-24 22:32:45
    Temat: Re: Ile wyniesie remont takiego mieszkania?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 20:43:36 -0000, Sebo z Bogdanca napisał(a):

    > 1. Jaki jest prawdopodobny koszt remontu mieszkania ok. 74 m kw. gdzie go
    > wymiany bedzie wszystko co mozliwe?
    >
    > Przykladowe mieszkanie jest tutaj.
    >
    > http://tiny.pl/bm1h

    Okna + drzwi + instalacje + tynki + podłogi? Wiesz, remont moze kosztowac
    nawet ze 150 tysięcy razem z materiałami :) Ciężko odpowiedzieć nie znając
    dokładnego zakresu prac.

    > 2. Jaki bedzie koszt wylozenia mieszkania plytami gipsowymi dla mieszkania o
    > podobnej powierzchni?

    Co znaczy wyłożenia płytami gipsowymi? Płyty na ścianach + sufity
    podwieszane? Ciężko powiedzieć, bo nie znamy dokładnej powierzchni ścian,
    ale przyjmując, że powierzchnia ścian to około 150 m^2 a sufitów 75 m^2 to
    za przyklejenie płyt na ściany, stelaże na sufitach, szpachlowanie i
    robociznę trzeba liczyć conajmniej jakieś 12-13 tysięcy.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-25 20:17:22
    Od: Luke <l...@w...pl>

    ja robiłem ostatnio remont mieszkania o podobnym metrażu i podobnym
    standardzie jak na zdjęciu powyżej. W zakresie remontu było naprawdę
    wszystko: nowe tynki, podłogi, wszystkie instalacje, okna, ocieplenie
    sufitu, nowe C.O. , nowa łazienka itp Generalnie zostały gole cegły.
    Remont kosztował mnie 60 tyś w tym było tylko ok 12 tyś robocizny (za
    szpachlowanie regipsów i malowanie ścian, płytki i cyklinowanie
    podłogi) reszta kwoty to materiały. Generalnie większość prac robiłem
    sam więc jakby ci miała robić firma do dolicz przynajmniej jeszcze
    jakieś 15 tyś.