  • 1. Data: 2009-02-24 15:35:41
    Temat: Schody modułowe
    Od: Rafał Walecki <r...@a...pl>

    Witam,

    Potrzebuję schody modułowe z montażem. Proste, bez zabiegu. Różnica
    poziomów 3.30m, długość schodów 3.7 - 3.8m. Z lewej strony ściana.

    Potrzyłem na Grot i Rintal - schody bajer ale cena nie do wytrzymania.

    Znalazłem firmę z Jastrzębia Zdroju - Zlem. Z ceną już lepiej - chociaż
    też mogłoby być lepiej.

    Czy ktoś może polecić dobre schody modułowe w opisanej konfiguracji? Może
    ktoś miał podobny problem i może się podzielić wrażeniami z wybranego
    rozwiązania? Adresy, kontakty, telefony mile widziane.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrowienia,

    RAF

  • 2. Data: 2009-02-24 17:15:36
    Temat: Re: Schody modułowe
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    s...@s...com.pl
    dokladny rysunek i przysla ci klocki lego do poskladania
    niestety na stronie maja wirusa w tej chwili
    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-25 11:00:54
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Rafał Walecki pisze:

    > Czy ktoś może polecić dobre schody modułowe w opisanej konfiguracji?
    > Może ktoś miał podobny problem i może się podzielić wrażeniami z
    > wybranego rozwiązania? Adresy, kontakty, telefony mile widziane.

    http://www.allegro.pl/item561233677_schody_cora_mode
    l_madi_plus.html

    Jakiś rok temu zamówiłem te schody, tyle że montowałem sam. Szukałem
    schodów stosunkowo stromych, jako wejścia na strych zaadoptowany jako
    pokój wypoczynkowy. Mają w ofercie sporo różnych wariantów, dowiedz się.
    Te które mam są bardzo solidne, od roku nie miałem z nimi żadnych
    problemów no i były stosunkowo tanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio