  • 1. Data: 2009-02-24 14:50:04
    Temat: Podłoga na poddaszu - prośba o radę
    Od: s...@p...onet.pl

    witam wszystkich
    A więc mam do wykończenia jedno pomieszczenie na poddaszu i
    zastanawiam się jak do tego podejść. Resztę pomieszczeń mam już
    wykończone, to jedno mi zostało bo miała tam być łazienka a teraz
    zmieniłem zdanie i będzie tam pokój. I tu moja prośba o pomoc, z czego
    najszybciej, najlepiej wykonać podłogę pod parkiet (bo na reszcie
    podłóg jest parkiet). W pozostałych pomieszczeniach miałem normalnie
    wylewane posadzki, ale teraz z racji że tam mieszkam nie chciałbym
    znów wchodzić tam z betonem. Muszę wyrównać podłogi w tym jednym
    pomieszczeniu do poziomu pozostałych (ok. 10-15 cm). Będę wdzięczny za
    wszystkie rady.

  • 2. Data: 2009-02-24 14:57:42
    Temat: Re: Podłoga na poddaszu - prośba o radę
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 06:50:04 -0800 (PST), s...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > zmieniłem zdanie i będzie tam pokój. I tu moja prośba o pomoc, z czego
    > najszybciej, najlepiej wykonać podłogę pod parkiet (bo na reszcie
    > podłóg jest parkiet).

    W ciągu jednego dnia wykonasz taką podłogę z suchego jastrychu.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-24 15:14:49
    Od: s...@p...onet.pl

    a można prosić jakiesz szczegóły odnoścnie tego suchego jastrychu?
    Szczerze mówiąc nie wiem co to jest.....

  • 4. Data: 2009-02-24 15:40:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 07:14:49 -0800 (PST), s...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > a można prosić jakiesz szczegóły odnoścnie tego suchego jastrychu?
    > Szczerze mówiąc nie wiem co to jest.....

    W skrócie: płyty gipsowe lub gipsowo-włóknowe. Reszte sobie wygooglaj, bo
    rodzaj i producent konkretnego rozwiązania zależy od Twojej okolicy. Nie
    wiem skąd jesteś. Jeśli chcesz szybko, to musisz ogarnąć jakich
    dystrubutorów masz w okolicy.

    Możesz też podnieść się na legarach i dać płytę OSB 18 lub 22 mm.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-02-24 15:58:06
    Od: s...@p...onet.pl

    Ta wersja z legarami chyba będzie lepsza. Czytałem teraz trochę o tym
    suchym jastrychu, ale tam wszędzie jest o nierównościach 2cm a ja mam
    różnice około 10-15.
    Dzięki za podpowiedz

  • 6. Data: 2009-02-24 16:27:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 07:58:06 -0800 (PST), s...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Ta wersja z legarami chyba będzie lepsza. Czytałem teraz trochę o tym
    > suchym jastrychu, ale tam wszędzie jest o nierównościach 2cm a ja mam
    > różnice około 10-15.

    Co innego nierówność a co innego wypoziomowanie i zrobienie tak jakby
    podbudowy pod jastrych. Jastrych mozesz polozyc nawet jak beda nierownosci
    polmetrowe, nie ma tu ograniczen. Ale wersja z legarami i plyta OSB bedzie
    zapewne bardziej dostepna dla Ciebie :) Pamietaj o rozstawie legarów co 40
    cm i sztywnym zamocowaniu ich do podłoża. Płytę OSB też zamocuj sztywno do
    legarów - nic nie może się uginać.

    --
    best regards,
    scream