  • 11. Data: 2023-02-05 13:17:06
    Temat: Re: Instrukcja obsługi pistoletu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2023 15:53, m4rkiz wrote:
    > zależy czy zostawiasz na dwa dni czy na dwa miesiące, bo w tym drugim
    > przypadku to pistolet do wywalenia

    Dopiero co w grudniu po ponad dwóch latach leżakowania, zmieniłem puszkę
    w pistolecie - działa :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2023-02-05 16:08:32
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 05/02/2023 12:17, Mateusz Bogusz wrote:

    > Dopiero co w grudniu po ponad dwóch latach leżakowania, zmieniłem puszkę
    > w pistolecie - działa :-)

    no właśnie ja mam to samo - chyba trafiamy na lepsze pistolety albo
    lepsze puszki...

    Lukasz

  • 13. Data: 2023-02-09 14:51:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.02.2023 o 10:32, ddddddddddd pisze:
    > Naprawdę nie wiem co wy za pistolety macie.

    dawniej takie średnio lepsze po stówie, ale regularnie okazywało się że po miesiącu
    czy
    dwóch zmieniały się w jeden lity kawałek

    więc teraz najtańsze jakie znajdę i jest dokładnie tak samo

    raz jeden się zdziwiłem bo po pół roku poszło bez problemów, ale do teraz myślałem że
    przez piankę ognioodporną

    jak poważnie macie pistolety które można na długo zostawić to możecie polecić
    konkretny model

  • 14. Data: 2023-02-09 17:30:46
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 09/02/2023 13:51, m4rkiz wrote:

> [...]
    > teraz myślałem że to przez piankę ognioodporną
    >
    > jak poważnie macie pistolety które można na długo zostawić to możecie

    to ja dla odmiany zwykle miałem jakiś najtańszy ( ;) ), a teraz jako że
    używam częściej to mam jakiś z professional w nazwie ;) - ale na nim
    chyba najdłuższą przerwę w użytkowaniu miałem z 1.5 miesiąca, więc
    ciężko powiedzieć co będzie po dłuższym czasie.
    Fakt faktem teraz używam pianki ogniowej, ale wcześniej używałem
    wszystkiego, łącznie z klejami do płyt gk
    Nie wiem - może to kwestia pianki (szczelności połączenia puszki z
    pistoletem)? Bo jak z obydwu stron poowietrze nie dotrze, to pianka nie
    ma jak zaschnąć.

    Lukasz

  • 15. Data: 2023-02-11 11:25:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.02.2023 14:51, m4rkiz wrote:
    > jak poważnie macie pistolety które można na długo zostawić to możecie
    > polecić konkretny model

    Ja używam metalowych (całych, włącznie z gwintem i łożem dla puszki) -
    takie po ~70-80zł. A właściwie to dużo powiedziane, bo przez 9 ostatnich
    lat mam trzeci dopiero. Jak ktoś będzie dmuchał i chuchał to pewnie te
    plastikowe też dadzą radę, ale mnie wkurzyły jak byle spadnie z parapetu
    czy przydepnie się i potrafił się rozszczelnić i pościć całą puszkę.

    Zgadzam się z tym co d napisał - najważniejsze żeby z obu stron nie
    podeszło powietrze - najczęściej (z obserwacji) to puszka która się "tak
    sobie" wkręciła przepuszcza i robi się dupa blada.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz