  • 11. Data: 2022-06-24 10:42:50
    Temat: Re: Jaka kosiarka?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 23.06.2022 23:19, marios wrote:
    [...]
    > Poprzednio też miałem chyba ELM3710 .. coś ELM37.., one wytrzymują tak z
    > 5-6 lat i silnik się pali (a może tylko jaki kondensator?) - ale
    Od 9-10 lat mam elektryczną Makitę o szerokści koszenia 51 cm (numeru
    modelu nie pamiętam). Zaraz po gwarancji padł mi kondensator rozruchowy
    - jakiś chińczyk oczywiście. ,,Oryginalny" Makity kosztował w serwisie
    ~60 zł i trzeba było czekać kilka dni na dostawę. Kupiłem za 15 zł
    kondensator o tej samej pojemności i wymiarach w ,,sklepie za rogiem";
    musiałem tylko dorobić złączki. Od tamtej pory działa bez zarzutu.

  • 12. Data: 2022-06-24 11:30:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kosiarki czy kosy aż tak często się nie używa żeby (chyba) tyle cykli
    > natłuc. Posiadaczy elektrycznych hulajnóg znam i przy codziennym
    > używaniu w sezonie, faktycznie po roku akumulatory mają już ~połowę
    > pojemności.

    Tu niespecjalnie o cykle chodzi. NOWY akumulator z magazynu po 3 latach
    od daty produkcji ma 60% pojemności. Nigdy nie ładowany. Masz okazję
    sprawdzić to w...smartfonie. Zdarzyło mi się kupić oryginał magazynowany
    2 razy na przestrzeni lat. Nigdy wincyj. Kupiłem zamiennik świeży i
    różnica diametralna. Podobnie miałem z wkrętarką czy baterią do laptopa
    (odłożona na półce/naładowana). Po 2 latach - połowa pojemności.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 13. Data: 2022-06-25 10:59:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Jun 2022 20:16:50 +0200,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Akumulatorowe mają tą wadę, że po 2 latach trzeba szukać nowego
    > akumulatora :) Wieczna skarbonka.

    Każdy sprzęt co dwa lata powinno się wymienić na nowy. Pracownicy
    producentów też chcą z czegoś żyć.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2022-06-25 15:36:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.06.2022 10:59, Marek wrote:
    > Każdy sprzęt co dwa lata powinno się wymienić na nowy. Pracownicy
    > producentów też chcą z czegoś żyć.

    Można np. wprowadzać takie innowacje że klient będzie sam chciał
    wymienić lub też po prostu trafiać z ofertą do innych. Rozwiązań jest dużo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2022-06-25 15:38:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.06.2022 18:48, a a wrote:
    > Zatem spalinowe kosiarki na zlom
    > i tylko ekologia: czyli koza, owca

    Jechałem dzisiaj rowerem i ktoś w mojej wsi chyba Cię czyta -
    https://ibb.co/Vp9hF98

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz