  • 1. Data: 2023-02-11 13:01:51
    Temat: Kolejny dzień i kolejne tytuly
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://dzienniklodzki.pl/domy-w-cenie-samochodu-z-p
    ieknymi-dzialkami-kupisz-je-w-lodzi-i-okolicach-te-o
    ferty-to-perelki-nieruchomosci/ar/c9-17277051

    https://www.money.pl/gospodarka/program-rzadu-namies
    za-na-rynku-najmu-wlasciciele-mieszkan-juz-zaczynaja
    -rywalizowac-6863603937048705v.html

    W tej chwili najbardziej zainteresowany żeby nie było zapaści na rynku nieruchomości
    jest rząd. Wynika to z czystej kalkulacji. Zadowolonych z przeceny nieruchomości i
    niskich czynszów będzie kilka procent ludzi. Niezadowolonych bedzie ponad 80%. Bo
    nawet ci co nie zamierzali sprzedać ani nie zarabiali na najmie będą niezadowoleni
    jak wartość ich nieruchomości spadnie w krótkim czasie o połowę i końca spadku
    wartości nie będzie widać. Paradoksalnie nasz rząd i partia rządząca nie jest
    zainteresowana zakończeniem wojny na Ukrainie przed wyborami. Pojawienie się w bardzo
    krótkim czasie kilkuset tysięcy wynajmowanych przez Ukraińców mieszkań bardzo by
    namieszalo na rynku najmu i spowodowały gwałtowny spadek cen najmu. Nieruchomości z
    pierwszego linku to najprawdopodobniej domy po zmarłych z pierwszych roczników wyżu
    demograficznego. Teoretycznie każdy nadaje sie odrazu do zamieszkania bo był niedawno
    zamieszkany. Wskazuja na to firanki w oknach, nowe okna itp.

  • 2. Data: 2023-02-11 22:00:44
    Temat: Re: Kolejny dzień i kolejne tytuly
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 11 lutego 2023 o 13:01:53 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > . Teoretycznie każdy nadaje sie odrazu do zamieszkania bo był niedawno zamieszkany.
    Wskazuja na to firanki w oknach, nowe okna itp.
    To mój niezamieszkany odkąd wybudowany.
    Bo nigdy firanek w oknach u nas nie bylo.

  • 3. Data: 2023-02-11 22:11:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 lutego 2023 o 22:00:45 UTC+1 Kris napisał(a):
    zamieszkany. Wskazuja na to firanki w oknach, nowe okna itp.
    > To mój niezamieszkany odkąd wybudowany.
    > Bo nigdy firanek w oknach u nas nie bylo.
    Nie jesteś z początku wyżu demograficznego. Starsi ludzie którzy byli z wyżu
    powszechnie używali firanek. To co zastosowałes to odmiana obrony przez wyparcie.
    Wystarczy nie mieć firanek żeby spadek wartości nie dotyczył nieruchomości. Prawda że
    proste.