  • 11. Data: 2021-06-23 12:41:20
    Temat: Re: Lampa do projektora
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.06.2021 12:20, Kżyho wrote:
    > Nie bardzo. Epsony to 3LCD, Optoma to DLP. Więc zupełnie inna technologia.
    > Miałem jedynie styczność przez chwilę z Epsonem EH-TW5300 bodajże, ale w
    > warunkach średnio nadających się do jakichkolwiek porównań. Świecił OK,
    > acz w tamtych warunkach przynajmniej (dość jasno) wydawało mi się, że
    > kolory były bardziej wyprane względem mojej Optomy, ale to mówię, trzeba
    > by poustawiać wszystko, mieć podobne warunki oświetleniowe itp.
    > W kwestii głośności czy ostrości było myślę podobnie, jak u mnie.

    To że 3LCD będzie miało mniej "głęboką czerń" to zdaje sobie sprawę. Ale
    zastanawiam się na ile zysk z czerni w DLP jest większy od mniejszej
    jasności przez co żeby się nie okazało że Optome to można sensownie (na
    ekonomicznej jasności) oglądać tylko po zmierzchu lub z zasłoniętymi na
    amen roletami.

    W ciągu dnia, zakładając oczywiście że słońce nie wpada prosto w okna
    (nie pisząc już o świeceniu prosto w ścianę), to Optoma na ekonomicznej
    jasności da się sensownie oglądać?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-06-25 22:34:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Jun 2021 11:09:01 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja czytałem dobre opinie na temat szmaty pod tytułem "Salange
    > ekran" - do
    > znalezienia na AliExpress, przykład:

    > https://pl.aliexpress.com/i/4000095935018.html

    To jest ekran ALR czy zwykły?