  • 101. Data: 2022-10-21 04:54:57
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2022 o 13:35, Budzik pisze:

    > Tak, mozna.

    To jest do jakiejś kwoty, czy dowolnie dużo można tam wrzucić?

  • 102. Data: 2022-10-21 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest do jakiejś kwoty, czy dowolnie dużo można tam wrzucić?

    53tys niby.
    O tym nie wiedziałem, teraz doczytałem.
    Ale limit jest podejrzewam na osobe wiec mozna połowe na jednego
    małzonka, połowe na drugiego? Strzelam ze tak.

    No i niestety od tego roku ulga została obcieta o 1/3 bo podatek został
    zmniejszony z 17 do 12%, a reszty podatku, przeniesionej do
    ubezpieczenia zdrowotnego juz nie odliczysz. Taka zacheta do
    ocieplania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 103. Data: 2022-10-21 14:27:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2022 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > zmniejszony z 17 do 12%, a reszty podatku, przeniesionej do
    > ubezpieczenia zdrowotnego juz nie odliczysz. Taka zacheta do

    To jest odliczane od podatku czy od dochodu?

  • 104. Data: 2022-10-21 15:06:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.10.2022 02:59, Budzik wrote:
    > *Nie da sie* dac 50% słuzbie
    > zdrowia bo przeciez ona ratuje zycie, 50% policji bo przeciez ona
    > ratuje zycie, 50% strazy pozarnej bo przeciezo na ratuje zycie i 50%
    > wojsku bo przeciez ono chroni nasze zycie.

    Jak się nie da, skoro PiS wyda prawie 200% budżetu pchając wydatki w
    jednostki pozabudżetowe. Wychodzi że dałoby się dać każdej z tych grup
    po 50% budżetu ;-)

    https://www.rp.pl/budzet-i-podatki/art37199531-byli-
    pracownicy-mf-prawdziwy-deficyt-budzetu-to-206-mld-z

    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 105. Data: 2022-10-21 16:02:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tyle, żeby się obronić przed Austrią?

    -----

  • 106. Data: 2022-10-21 16:10:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie ile jest procent budżetu w produkcie narodowym brutto.
    I co to znaczy wydały, jeżeli Lockheed czy Boeing dostaje tę kasę i spływa ona dalej
    do obywateli w postaci pracy (także
    poddostawców).
    Jak się kupuje w Korei to już niestety inna bajka.
    Oscypki za rakiety.

    -----

  • 107. Data: 2022-10-21 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest odliczane od podatku czy od dochodu?

    Niestety od dochodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 108. Data: 2022-10-22 07:01:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2022 o 23:59, Budzik pisze:

    > Niestety od dochodu.

    A te 12% podatku to jest dla wszystkich, czy tylko przy umowie o pracę?
    Bo ja już nawet nie wiem ile teraz jest dla nieoskładkowanych dochodów....

  • 109. Data: 2022-10-22 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A te 12% podatku to jest dla wszystkich, czy tylko przy umowie o
    > pracę? Bo ja już nawet nie wiem ile teraz jest dla
    > nieoskładkowanych dochodów....

    Dla zasad ogolnych. Wiec na dg jak sie tak rozliczasz to tez.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 110. Data: 2022-10-22 19:16:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.10.2022 16:10, ąćęłńóśźż wrote:
    > I co to znaczy wydały, jeżeli Lockheed czy Boeing dostaje tę kasę i
    > spływa ona dalej do obywateli w postaci pracy (także poddostawców).
    > Jak się kupuje w Korei to już niestety inna bajka.

    Co Ty porównujesz, mogli przecież te czołgi i myśliwce zamówić w Bumarze
    lub Autosanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz