  • 91. Data: 2022-10-18 13:01:21
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.10.2022 11:59, Budzik wrote:
    > Mowili juz nawet o 4%...
    > A odpowie ktos na drugie pytanie: ile % wydatków budzetu musielibysmy
    > rzeczywiście wydawać na armie zeby zaczac sie zastanawiac czy zaklecia
    > typu "wole duze wydatki niz wojne" zaczeły budzic nasze podejrzenia?

    USA w 2021 wydało 3.3%, Chiny 1.3%, Izrael 5.62% - oficjalne dane.

    Także ciężko stwierdzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 92. Data: 2022-10-18 17:57:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No to ja osobiście uważam to za wywalanie kasy w błoto w całości.
    > Toto co jest, jest w stanie może nas obronić przed Czechami albo
    > Litwą....

    Czyli dla ciebie limitem jest 0? Zakładam ze nie, ze chciałbys kogoś
    kto bedzie w miare profesjonalnie tym zarzadzał? Rozumiem cie.
    Zakładajac ze bedzie ktos kto przynajmniej bedzie dawał nadzieje na coś
    takiego - jaka jest twoja liczba?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 93. Data: 2022-10-18 18:38:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 października 2022 o 11:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Chciałbym sie dowiedziec, ile % wydatków budzetowych na "wojsko"
    > zacznie wywoływać watpliwości.
    > Zenek zaczał ten temat piszac "Place bez szemrania licząc że nigdy w
    > życiu nie skorzystam."
    > Zenku?
    > Ale zdanie kazdego z was mnie interesuje.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    > kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki
    Czego nie wiesz że znak zapytania postawiłeś?

  • 94. Data: 2022-10-18 19:11:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-10-2022 o 17:57, Budzik pisze:

    > Czyli dla ciebie limitem jest 0?

    W tych warunkach tak.
    Przynajmniej nie lataliby mi jak głupi nad głową, hałasując bez potrzeby.

    Może gdyby nas było stać, na małą, ale za to super wyposażoną i
    wyszkoloną armię, zlokalizowaną w odpowiednich miejscach, to byłoby warto.
    Ale nie z tymi głąbami u władzy - oni mogą tylko na tym dowolną ilość
    kasy przepalić.
    Więc 0.

    W ogóle na wiele rzeczy dałbym im ten sam procent.....

    > Zakładajac ze bedzie ktos kto przynajmniej bedzie dawał nadzieje na coś
    > takiego - jaka jest twoja liczba?

    A ile wojska mają Czesi? ;-)

  • 95. Data: 2022-10-18 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czego nie wiesz że znak zapytania postawiłeś?

    Chciałbym sie dowiedziec, ile % wydatków budzetowych na "wojsko"
    zacznie wywoływać watpliwości. Jaka jest dla ciebie górna granica?
    W sumie pytam wszystkich ale ciebie w szczegolnosci bo ty napisałes ze
    "Place bez szemrania licząc że nigdy w życiu nie skorzystam."

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 96. Data: 2022-10-19 00:38:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 18 października 2022 o 19:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Na ile wycenianasz swoje i swoich bliskich życie? Widocznie na niewiele jeśli
    zadajesz pytanie czy warto się zbroić żeby ciebie i twoich dzieci jakieś chuje nie
    zabili. A jak by się nie dało uchronić to skórę trzeba drogo sprzedać. Ale trzeba
    mieć czym skórę drogo sprzedać. Jak pokazali w tv nowe patrioty i powiedzieli że
    jedna rakieta to trzy miliony dolców to sobie pomyślałem że drogo a nie że
    niepotrzebne.

  • 97. Data: 2022-10-19 02:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > powiedzieli że jedna rakieta to trzy miliony dolców to sobie
    > pomyślałem że drogo a nie że niepotrzebne.

    Na razie nic nie powiedziałem o swojej wycenie.
    Pytałem o twoja. Czy dobrze zrozumiałem ze dla ciebie nawet jak 100%
    budzetu pojdzie na wojsko to jest ok? Nie ma limitu?

    Serio, to proste pytanie, ile % budzetu mozemy przeznaczac na wojsko,
    pamietajac ze pieniadze nie rosna na drzewach i jest tez sto innych
    wydatków takich jak policja, słuzba zdrowia, szkolnictwo etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 98. Data: 2022-10-19 14:32:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 19 października 2022 o 02:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.
    Pytasz na ile się wyceniam. Po tym co napisałeś wzór jest prosty. Wez swoja wartość i
    pomnóż przez minimum piec. I będziesz wiedział na ile się cenie w stosunku do ciebie.
    Wygląda na to że uważasz że najlepiej tyle żeby na żołnierzy przy pomniku nieznanego
    żołnierza wystarczyło. 3% to już za dużo a jak więcej niż 3% to od razu zrobić
    referendum pod patronatem agresora czy się poddać. Wybór nieduży bo tylko dwa
    kierunki. Jak okupant będzie mordował to odwrócisz głowę a całkiem możliwe że go
    nakierujesz na kogoś kogo nie lubisz, na przykład na mnie. Życie nie ma ceny. I jak
    trzeba będzie poświęcić 100% bo będzie taka potrzeba to jestem za tym żeby poświęcić
    100%. Po to żeby zamiast mnie ginącego za swoją wolność ginął najeźdza chcący zmusić
    mnie do swojej wolności. Obstawiam że nie zrozumiałeś co napisałem.

  • 99. Data: 2022-10-19 19:19:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.10.2022 14:32, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    ginął najeźdza chcący zmusić mnie do swojej wolności. Obstawiam że nie zrozumiałeś co

    Zenek! Jak Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 100. Data: 2022-10-21 02:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wolność ginął najeźdza chcący zmusić mnie do swojej wolności.
    > Obstawiam że nie zrozumiałeś co napisałem.

    Na razie ty nie zrozumiałes pytania albo jak zwykle rzniesz głupa.
    Jaki najezdzca? Nie mowie o jakiejs hipotetycznej wojnie która mogłaby
    sie toczyc na terenie naszego kraju tylko o obecnych czasach, o
    funkcjonowaniu w ramach nato etc.
    Ile dzis uwazasz ze powinnismy przeznaczac % budzetu na wojsko?

    Bo jeżeli uwazasz ze zycie jest bezcenne (co swoja droga wiemy ze jest
    nieprawda, bo zgony w czasie pandemii olewałes ciepłym sikiem), ale
    jezeli tak uwazasz, to identyczne wnioskowanie mozemy przeprowadzic a
    propos słuzby zdrowia, policji etc. *Nie da sie* dac 50% słuzbie
    zdrowia bo przeciez ona ratuje zycie, 50% policji bo przeciez ona
    ratuje zycie, 50% strazy pozarnej bo przeciezo na ratuje zycie i 50%
    wojsku bo przeciez ono chroni nasze zycie.
    Budzet trzeba podzielic.

    A zatem odpowiesz KONKRETNIE czy konczymy dyskusje na poziomie
    prostackich, manipulatorskich, populistycznych ogolników typu "płace
    bez szemrania"

    P.S. Ja nic nie napisałem o 3%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.