  • 81. Data: 2022-10-15 18:04:03
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 15 października 2022 o 15:00:07 UTC+2 Budzik napisał(a):
    >?
    > Nie, dokładnie taki wniosek mozna wyciagnac.
    > Jezeli cena wzrosnie o 50-100% to cena wzrosnie od 50-100%.

    A no widzisz
    Przy cenie gazu 5 zł/m3 1kWh z gazu będzie kosztować poniżej 50gr.
    Na dzisiaj wychodzi ok 25gr bodajze
    Z paneli u Ciebie ile wychodzi koszt 1kWh na dzisiaj?

  • 83. Data: 2022-10-16 23:59:58
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego. (CENA MAKSYMALNA)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Koło fortuny kręci się dalej, a Mateusz losuje. Z bramki którą
    > wybrał prąd na 2023 będzie kosztował w G11 ~1,22zł brutto kWh.
    >
    > "Maksymalna cena prądu dla odbiorców wrażliwych, mikro, małych i
    > średnich firm to 785 zł/MWh, a w przypadku gospodarstw domowych
    > cena maksymalna powyżej limitów to 693 zł/MWh."

    Z ogłoszonych 70gr robi sie 1,22? Czyli ~50% podwyżki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 84. Data: 2022-10-16 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A no widzisz
    > Przy cenie gazu 5 zł/m3 1kWh z gazu będzie kosztować poniżej 50gr.
    > Na dzisiaj wychodzi ok 25gr bodajze
    > Z paneli u Ciebie ile wychodzi koszt 1kWh na dzisiaj?

    To zalezy na jaki okres rozciagne amortyzacje.
    Zakladajac, ze np na 10 lat, moje panele wyprodukuja 60tys kWh.
    Załóżmy ze do wykorzystania bedzie 50tysiecy - 38gr.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 82. Data: 2022-10-16 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A skąd wiesz że są debilne, skoro nie wiesz, bo nie sprawdziłeś?
    > A i widać na bieżąco nie jesteś, bo coś mi się mocno wydaje, że
    > właśnie na tyle określono kiedyś procent wydatków na wojsko.
    > A przynajmniej był taki zamiar.

    Prawda ze wielu zyje dokładnie w takim przeswiadczeniu.
    A teraz, zamiast zarzucac mi ze nie sprawdziłem, sprawdzisz sam i
    przestaniesz potwierdzac bzdurne dane?

    Zastanawiam sie ile % wydatków budzetu musiałoby to być zeby ludzie
    stwierdzili iz to duzo i zeby proste zaklecia przestały działac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 85. Data: 2022-10-17 06:02:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-10-2022 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Prawda ze wielu zyje dokładnie w takim przeswiadczeniu.

    Większość ma to gdzieś po prostu.

    > A teraz, zamiast zarzucac mi ze nie sprawdziłem,

    To nie był zarzut a pytanie.
    W założeniu, że piszący o 3% nie sprawdził i pewnie tego nie zrobi, ale
    może Ty wiesz że to nieprawda i napiszesz......

  • 86. Data: 2022-10-17 07:51:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.10.2022 23:59, Budzik wrote:
    > A teraz, zamiast zarzucac mi ze nie sprawdziłem, sprawdzisz sam i
    > przestaniesz potwierdzac bzdurne dane?

    Nie wiem czy faktycznie już 2% przebili, ale mówili że chcą w ciągu 1-2
    roku dobić do 3%. Stąd może odpowiadający podał taką liczbę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 87. Data: 2022-10-17 07:55:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.10.2022 23:59, Budzik wrote:
    > Z ogłoszonych 70gr robi sie 1,22?

    Z 693 zł/MWh netto za energię czynną, robi się jakieś 1,2-1,3zł brutto
    za kWh w taryfie G11. Tak.

    > Czyli ~50% podwyżki?

    Na to wychodzi. W zależności od zużycia podwyżka (powyżej limitów)
    wyniesie jakieś 50-60%.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 88. Data: 2022-10-18 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To nie był zarzut a pytanie.
    > W założeniu, że piszący o 3% nie sprawdził i pewnie tego nie
    > zrobi, ale może Ty wiesz że to nieprawda i napiszesz......

    Chciałbym sie dowiedziec, ile % wydatków budzetowych na "wojsko"
    zacznie wywoływać watpliwości.
    Zenek zaczał ten temat piszac "Place bez szemrania licząc że nigdy w
    życiu nie skorzystam."
    Zenku?
    Ale zdanie kazdego z was mnie interesuje.

  • 89. Data: 2022-10-18 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Nie wiem czy faktycznie już 2% przebili, ale mówili że chcą w
    > ciągu 1-2 roku dobić do 3%. Stąd może odpowiadający podał taką
    > liczbę.

    Mowili juz nawet o 4%...
    A odpowie ktos na drugie pytanie: ile % wydatków budzetu musielibysmy
    rzeczywiście wydawać na armie zeby zaczac sie zastanawiac czy zaklecia
    typu "wole duze wydatki niz wojne" zaczeły budzic nasze podejrzenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 90. Data: 2022-10-18 12:26:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-10-2022 o 11:59, Budzik pisze:

> [...]
    > życiu nie skorzystam."
    > Zenku?
    > Ale zdanie kazdego z was mnie interesuje.

    No to ja osobiście uważam to za wywalanie kasy w błoto w całości.
    Toto co jest, jest w stanie może nas obronić przed Czechami albo Litwą....