  • 1. Data: 2020-01-11 10:10:43
    Temat: Lodówka - coś strzela w kompresorze
    Od: adam <a...@a...pl>

    Nie chodzi mi stuki typowe dla no frost. Są to dość głośne nieregularne
    trzaski, tak jakby coś bardzo mocno iskrzyło, nieco podobne do
    strzelania iskry ba świecy samochodowej, słychać to tylko podczas pracy.
    Co to może być?

    Zdemontowałem tył, nic nie widać, na razie nie zauważyłem, żeby miało to
    wpływ na chłodzenie.
    Lodówka stara, 1998 rok, Daewoo, do tej pory bardzo ładnie chodziła.
    Boję się, żeby coś się nie sfajczyło jak nie ma nikogo w domu.

  • 2. Data: 2020-01-11 17:48:31
    Temat: Re: Lodówka - coś strzela w kompresorze
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    adam pisze tak:

> [...]
    > nieregularne trzaski, tak jakby coś bardzo mocno iskrzyło, nieco
    > podobne do strzelania iskry ba świecy samochodowej, słychać to

    Radio ustawione na AM zbliż. Dowiesz się czy to faktycznie iskrzenie
    czy złudzenie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2020-01-11 18:26:13
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.01.2020 10:10, adam wrote:
> [...]
    > trzaski, tak jakby coś bardzo mocno iskrzyło, nieco podobne do
    > strzelania iskry ba świecy samochodowej, słychać to tylko podczas pracy.

    Dogorywający kompresor czasem takie wydaje dźwięki. Może być to np. za
    mało gazu w układzie. Też to daje takie dziwne dźwięki.