  • 41. Data: 2021-08-23 21:38:39
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: adam <a...@a...pl>

    > przy otwartej lodówce się nie stoi jak ciul w polu tylko szybko zamyka
    > drzwi. Wtedy nic się nie zalodzi i nie zablokuje.

    Mnie zawsze zastanawia gdy widzę na amerykańskim filmie jak aktor
    wyjmuje coś z lodówki i zostawia drzwi otwarte. Dopiero jak zrobi sobie
    np drinka, to chowa produkt i wtedy zamyka lodówkę.
    Czy te amerykańskie lodówki są jakieś inne?

  • 42. Data: 2021-08-23 21:54:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 23 August 2021 at 21:38:32 UTC+2, adam wrote:
> [...]
    > np drinka, to chowa produkt i wtedy zamyka lodówkę.
    > Czy te amerykańskie lodówki są jakieś inne?
    tak
    na filmach są lodówki atrapy, nie podłączone do zasilania

    Ale jak miga dioda to mógł się włączyć podsłuch

  • 43. Data: 2021-08-23 22:00:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 23 sierpnia 2021 o 21:38:32 UTC+2 adam napisał(a):
> [...]
    > np drinka, to chowa produkt i wtedy zamyka lodówkę.
    > Czy te amerykańskie lodówki są jakieś inne?
    Lodówki podobne ludzie inni. Nikt im nie napierdlil do glow jakie to ogromne straty
    przynosi otwieranie lodowki.

  • 44. Data: 2021-08-23 22:09:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan inż. adam napisał:

> [...]
    > sobie np drinka, to chowa produkt i wtedy zamyka lodówkę.
    > Czy te amerykańskie lodówki są jakieś inne?

    To aktorzy amerykańscy są inni. I w ogóle filmy zagraniczne. To jest
    akcja. W polskich filmach tego nie ma. Aż dziw bierze, że się nie
    wzorują na zagranicznych. A polski aktor, proszę pana... To jest
    pustka... Pustka, proszę pana... Nic! Absolutnie nic. Załóżmy, proszę
    pana, że jak polski aktor, proszę pana... Gra nie? Widziałem taką scenę
    kiedyś... Na przykład, no ja wiem? Na przykład zapala papierosa, nie?
    Proszę pana, zapala papierosa... I proszę pana patrzy tak: w prawo...
    Potem patrzy w lewo... Prosto... I nic... Dłużyzna, proszę pana...
    To jest dłu... po prostu dłu... dłużyzna, proszę pana. Dłużyzna...
    Proszę pana, siedzę sobie, proszę pana w kinie... Pan rozumie...
    I tak patrzę sobie... siedzę se w kinie, proszę pana... Normalnie...
    Patrzę, patrzę na to... No i aż mi się chce wyjść z... kina, proszę
    pana... I wychodzę...

    --
    Jarek