  • 111. Data: 2021-07-25 09:32:26
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 24 lipca 2021 o 14:56:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    >
    > Drzewo genealogiczne mojego rodu sięga do IX w. - tyle udało się
    > odnaleźć w zapisach parafialnych i urzędowych dwóm profesorom z
    > uniwersytetów, badającym drzewo naszego/mojego i tych profesorów rodu.
    > Drzewo to jest w pełni udokumentowane i potwierdzone od XIIw. Znalazło
    > się w nim wielu znanych rycerzy i znanych osobistości z tytułem
    > szlacheckim, który nasza rodzina nosi do dnia dzisiejszego. Ponadto jak
    > to wśród szlachty bywało wiele żon pochodziło także z rodów
    > szlacheckich, które posiadały swoje herby i w których rodach także były
> [...]

    Dość oczywiste że to kolejna opowieść wyssana z palca.
    Ale nawet gdyby to przodkowie w grobach się przewracają widząc Twoja "tfórczość" w
    usenecie

  • 112. Data: 2021-07-25 11:43:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-25 o 09:32, Kris pisze:

    > Dość oczywiste że to kolejna opowieść wyssana z palca.
    > Ale nawet gdyby to przodkowie w grobach się przewracają widząc Twoja "tfórczość" w
    usenecie

    Dość oczywiste, że kolejny raz się wpierdolisz ze swoimi "mądrościami",
    bo coś nie mieści się w twojej tępej pale.

    To, że uważasz się za lepiej poinformowanego i uzurpujesz sobie prawo do
    bycia absolutem, nie oznacza, że tak jest.

  • 113. Data: 2021-07-25 12:47:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 25 lipca 2021 o 11:43:04 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Dość oczywiste, że kolejny raz się wpierdolisz ze swoimi "mądrościami",
    > bo coś nie mieści się w twojej tępej pale.

    Dlaczego jesteś chamski?
    Osobie z tak zacnymi korzeniami nie wypada się tak zachowywać.

  • 114. Data: 2021-07-25 12:58:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-25 o 12:47, Kris pisze:
    > Dlaczego jesteś chamski?
    > Osobie z tak zacnymi korzeniami nie wypada się tak zachowywać.

    Alergie i kompleksy da się leczyć. Idź z tym lepiej do lekarza i nie
    trud dupy.

  • 115. Data: 2021-07-25 16:19:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    jeszcze ty. Ale moi przodkowie przestali być chłopami tak dawno że we fraku czuje się
    jak w drugiej skórze. A tobie w butach nie do twarzy.
> [...]
    > hołota, która chodzi we frakach, aby okazywać swoje wielkopańskie
    > pochodzenie wedle zasady "nie masz to nad chama cham, gdy się z chama
    Możliwe tak jak to że na rybach zapalona świeczke spod wody wyciągnąłem. Ale jeśli
    już to raczej nie masz się czym chwalić. Ci wtedy lepsi rozmnazali się wsobnie. Ich
    potomkowie sa dziedzicznie obciążeni hemofilia i debilizmem. Jeszcze się nie
    chwaliles że masz hemofilię.

  • 116. Data: 2021-07-26 07:10:12
    Temat: Re: wyssane z palucha
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Dość oczywiste że to kolejna opowieść wyssana z palca.
    > Ale nawet gdyby to przodkowie w grobach się przewracają widząc Twoja "tfórczość" w
    usenecie

    liżesz tyłek kogucikowi bo jestes taką samą kanalia jak on.

    --
    Runt

  • 117. Data: 2021-07-26 07:11:02
    Temat: Re: kogutek homofilem
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-25 o 16:19, psychol Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    potomkowie sa dziedzicznie obciążeni hemofilia i debilizmem. Jeszcze się nie

    a ty, że jeszcze nie zaleczyłeś syfilisu.

    --
    Runt

  • 118. Data: 2021-08-09 17:38:37
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Pod względem niezdarności lotu chrabąszcz konkurować może chyba tylko
    > z kruszczycą złotawką. W tym roku spotkałem jedną, po wielu, wielu
    > latach.

    A mnie właśnie odwiedziła:

    https://drive.google.com/file/d/1YjLvCER5SkRmHG-MIo0
    J84oP8HFhhfka/view?usp=sharing

    --
    Ewa

  • 119. Data: 2021-08-09 21:48:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > A mnie właśnie odwiedziła:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1YjLvCER5SkRmHG-MIo0
    J84oP8HFhhfka

    Urocza. A hortensję też mam taką samą.

    Jarek

    --
    Bąk złośnik huczał basem, jakby straszył kwiaty,
    Rdzawe guzy na słońcu wygrzewał liść chory,

  • 120. Data: 2021-08-10 10:10:12
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > A hortensję też mam taką samą.

    Ta hortensja to chyba najwdzięczniejsza roślina w moim ogrodzie. Prawie
    nic przy niej nie robię, rośnie w najlepsze i cieszy oko, a teraz na
    początku kwitnienia to nawet pachnie oszałamiająco. Na wiosnę tylko
    obrywam jej suche kwiaty. Podobno należy przycinać mocniej, żeby
    zagęścić. Moja rośnie bardziej w górę, już prawie 3 metry wysokości ma i
    ze 2 metry średnicy kwitnącej korony. A Ty jak swoją pielęgnujesz?

    --
    Ewa