  • 101. Data: 2021-07-23 11:52:59
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-23 o 11:42 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Starożytni różnie gadali, ale akurat to zawołanie pochodzi od
    > oświeceniowego Gottfreida W. Leibniza.

    No tak, ciężki przypadek nieczytania. Dałem się zmanipulować
    starożytnym kolumienkom.

    > Można to przetłumaczyć jako: "porachujem!".

    O wypraszam sobie, na pracę tym narzędziem pora jest wysoce
    nieodpowiednia.

    Mateusz

  • 102. Data: 2021-07-23 11:57:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > No tak, ciężki przypadek nieczytania. Dałem się zmanipulować
    > starożytnym kolumienkom.

    W szczególności należy uważać na piątą kolumnę.

    Jarek

    --
    Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie,
    a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.

  • 103. Data: 2021-07-23 16:17:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 lipca 2021 o 22:22:58 UTC+2 collie napisał(a):
> [...]

    Nie dlatego
    > Dodam tylko, że temu skurwielowi basowali tu ochoczo, bez zająknienia -
    > niedopchnięta tępa dzida i myszowaty, który wyżej sra niż dupę ma. Taka
    > swołocz.
    >

    > --
    > Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Teraz chuje udają że nie czytali. Bo my mamy ich w kfie. Pies ich jebał.

  • 104. Data: 2021-07-23 20:53:41
    Od: Pcimol <...@...com>

    > W nieco innym kontekście powiedzmy, gdyż w tej dawnej epoce utrzymanie
    > chowu było dla naszych przodków kwestią życia i śmierci. Ja takiej
    > presji nie mam.

    Nie masz też presji na znalezienie innego, a równie skutecznego sposobu
    odgrodzenia/odstraszania. wszak z technicznego punktu widzenia nie
    potrzebna do tego kosmiczna technologia.

    > Myślę, że potrafi skojarzyć pojawienie się zwłok współbrata na skraju
    > lasu z informacją "tam za górkę lepiej nie zaglądać". Jak wspominałem
    > wcześniej, borsuki zdają się nie posiadać tak rozwiniętej zdolności
    > dedukcji i potrzebują nieco większej ilości podpowiedzi.

    Tak myślisz. Osobiście myślę, że nie wiem czy tak jest - niewykluczone.
    Wolałbym się jednak opierać w decyzjach bardziej wiarygodne źródła
    wiedzy niz własne wierzenia. Istnieją ludzie wdziewający ameliniowe
    czapki na głowy - oni tez "myślą", ża tak jest optymalnie (dla nich).

  • 105. Data: 2021-07-24 08:59:42
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-23 o 16:17, psychol Zenek Kapelinder pisze:
    /bełkot - ciach/

    > Teraz chuje udają że nie czytali. Bo my mamy ich w kfie. Pies ich jebał.

    brawo! brawo! i to jest właściwy język dyskusji. kogucie, kto to "my"?
    kolegów szukasz? nawet pies hansa nie był twoim kolegą!
    uwielbiałeś psa hansa, jak cię j...ł, prawda? ;-))))))))))

    --
    Runt

  • 106. Data: 2021-07-24 11:48:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-23 o 20:53 +0200, Pcimol napisał:
    > Nie masz też presji na znalezienie innego, a równie skutecznego
    > sposobu odgrodzenia/odstraszania. wszak z technicznego punktu
    > widzenia nie potrzebna do tego kosmiczna technologia.

    Piszesz bardzo tajemniczo. Podpowiesz, w jaki sposób chronisz swoje
    pastwiska przed szkodnikami? Zawsze ciekawią mnie cudze doświadczenia,
    człowiek czasem może o jakichś oczywistych rozwiązaniach nie pomyśleć i
    ja z pewnością nie jestem w tej kwestii wyjątkiem.

    > Tak myślisz. Osobiście myślę, że nie wiem czy tak jest -
    > niewykluczone. Wolałbym się jednak opierać w decyzjach bardziej
    > wiarygodne źródła wiedzy niz własne wierzenia.

    Co do zasady się zgadzam, jednak to, co określasz jako wierzenia, ja
    nazywam obserwacją i zdolnością wyciągania wniosków. Czy w omawianej
    sprawie znasz wiarygodniejsze źródło informacji? Najsłuszniej byłoby
    zapytać samych zainteresowanych, ale ta bariera językowa...

    Mateusz

  • 107. Data: 2021-07-24 12:35:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 lipca 2021 o 11:48:09 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
> [...]
    > sprawie znasz wiarygodniejsze źródło informacji? Najsłuszniej byłoby
    > zapytać samych zainteresowanych, ale ta bariera językowa...

    Ty nie chronisz swojego pastwiska tylko po bandycki wycinasz konkurencję. Chroni się
    magazyny robiąc płot i stawiając strażnika. Do tego rozwiesza się tabliczki że
    wchodzić nie wolno. Jaka to ochrona jak w złapane sidła złapie się lis i go kijem
    zatluczesz? Czy jego śmierć w jakiś sposób wpłynie na decyzję innych lisów żeby nie
    wchodziły? Wszyscy mamy chłopskie pochodzenie. Przodkowie wszystkich byli tak samo
    okrutni w stosunku do zwierząt jak jesteś jeszcze ty. Ale moi przodkowie przestali
    być chłopami tak dawno że we fraku czuje się jak w drugiej skórze. A tobie w butach
    nie do twarzy.

  • 108. Data: 2021-07-24 14:56:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Przodkowie wszystkich byli tak samo okrutni w stosunku do zwierząt jak jesteś
    jeszcze ty. Ale moi przodkowie przestali być chłopami tak dawno że we fraku czuje się
    jak w drugiej skórze. A tobie w butach nie do twarzy.

    Tylko jakoś nie widać, abyś przestał być chamem.

    Drzewo genealogiczne mojego rodu sięga do IX w. - tyle udało się
    odnaleźć w zapisach parafialnych i urzędowych dwóm profesorom z
    uniwersytetów, badającym drzewo naszego/mojego i tych profesorów rodu.
    Drzewo to jest w pełni udokumentowane i potwierdzone od XIIw. Znalazło
    się w nim wielu znanych rycerzy i znanych osobistości z tytułem
    szlacheckim, który nasza rodzina nosi do dnia dzisiejszego. Ponadto jak
    to wśród szlachty bywało wiele żon pochodziło także z rodów
    szlacheckich, które posiadały swoje herby i w których rodach także były
    wiele znanych ludzi.

    Nie żądam abyś ie do mnie zwracał Jaśnie Panie. Wywyższają się tylko ci,
    którzy dopiero co zmienili status społeczny lub odchamili się za czasów
    PRL-u. Stąd też Polacy, którzy dopiero co wyemigrowali do USA są
    bardziej amerykańscy od Amerykanów, a zaściankowa szlachta to najgorsza
    hołota, która chodzi we frakach, aby okazywać swoje wielkopańskie
    pochodzenie wedle zasady "nie masz to nad chama cham, gdy się z chama
    zrobi pan".

  • 109. Data: 2021-07-24 15:02:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 lipca 2021 o 14:56:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > hołota, która chodzi we frakach, aby okazywać swoje wielkopańskie
    > pochodzenie wedle zasady "nie masz to nad chama cham, gdy się z chama
    Po takich jak ty uzyszkodnik panach dziadek na konia wsiadał.

  • 110. Data: 2021-07-25 07:51:29
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-24 o 15:02, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    > sobota, 24 lipca 2021 o 14:56:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >/,,,/
    > Po takich jak ty uzyszkodnik panach dziadek na konia wsiadał.

    konia to twoj dziadek mógł jedynie "oporządzać".
    mial jedynie psa kundla, a ty jestes jego bękarcim synem ;-))))
    ostatnim z "rodu". podziekuj ojcu, że przy obrzezaniu chlasnął ci
    brzytwą przez krocze i uczynił cie 100% pizdziakiem.

    podoba ci się koguciku? no to teraz ujadaj! ujadaj! ;-)))

    --
    Runt