  • Data: 2022-07-02 17:50:09
    Temat: Ogrzewanie 50 metrowego mieszkania
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu kupiłem pod wynajem na pobliskiej wiosce mieszkanie w "bloku'(3
    kondygnacje, 12 rodzin)
    Takich bloków jest tam 3, dotychczas były ogrzewane z lokalnej kotłowni, założona
    mini spółdzielnia i mieszkańcy rozliczyli koszty ogrzewania.
    Teraz kotłownia idzie do likwidacji i mieszkańcy muszą swoje mieszkania ogrzać we
    własnym zakresie.
    Z tego co widzę to zdecydowana większość poszła w pellet w piwnicach stawia kotły na
    pellet i tym zamierza ogrzewać mieszkania.
    Dla mnie to trochę bez sensu pchać się w dzisiejszych czasach w śmieciuchy.
    Myślę o pompie ciepła bo gazu z rury tam nie ma.
    Niestety kompletnie nie mam pojęcia o modelach pomp ciepła.
    W mieszkaniu są grzejniki cała instalacja jest więc pasowałoby na elewacji powiesić
    jednostkę centralną w środku jednostkę główną i tym grzać.
    Czy są na rynku za rozsądne pieniądze jakieś niewielkiej mocy pompy ciepła aby ogrzać
    2 pokoje plus kuchnia łazienka łącznie 50 m 2. Plus cwu oczywiscie