  • Data: 2022-07-02 21:43:37
    Temat: Re: Ogrzewanie 50 metrowego mieszkania
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2022 o 21:11, Kris pisze:

    > Kotłownia pamiętająca czasy komuny chyba, niespełniająca zapewne żadnych norm czy
    standartow
    > vs max 36 smieciuchow(pellet, ekogrochu) klasy V.

    No to się wstawia do kotłowni jeden lub dwa duże kotły klasy V.

    > Nie wiem czy takie bez sensu

    No bez sensu, bo raz że macie już infrastrukturę do CO i CWU. Dwa, teraz
    każdy indywidualnie będzie płacił za coś do ogrzewania i paliwo do tego.
    Każdy chooj na swój strój.
    Do tego kominy; spalinowe i wentylacyjne. Macie odpowiednią ilość?
    Nie wiem czy w ostatecznym rozrachunku taniej wyjdzie indywidualnie się
    ogrzewać?

    > Z tym.problemow nie bedzie- prezesa wspólnoty codziennie rano przy goleniu w
    lustrze widzę;)

    Prezes wspólnoty nie ma tu nic do gadana. Wszystko co się do tyczy
    części wspólnej musi przejść przez współwłaścicieli. Głosowanie na
    zebraniu albo indywidualne zbieranie głosów.

    > Potrzebowałbym 3 jednostki wew.
    > Do każdej ciągnąć 3 rury i kabel to trochę rozpizdzielu.
    > A grzejniki i cała reszta instalacji już jest

    I tak będziesz miał rozpiździaj bo zakładam, że ze starej kotłowni szły
    piony i nie masz w mieszkaniu centralnego miejsca gdzie schodzą się
    wszystkie rury. Mylę się?