  • 1. Data: 2021-09-14 23:22:57
    Temat: Pilne ! Udowodniłem paradoks bliźniąt Einsteina
    Od: a a <m...@g...com>

    Korzystam ze starego peceta, w ktorym się zużyła bateria podtrzymująca CMOS, czyli
    zegar w pececie

    Ale jak sie peceta włączy to on ustala czas na roku 1980 i muszę czas zaktualizować
    do aktualnego i wpisac aktualną datę, bo się nie łączy ze stronami www, bo
    certyfikaty serwerów znajdują niezgodność dat.

    Ale jak się już wszystko ustawi
    i zacznie napierdzielać w klawiaturę godzinami, to czas peceta zaczyna zwalniać i
    dzisiaj się już odmłodziłem o ponad godzinę.
    A dodatkowo, czym dłużej człowiek napierdziela w klawiaturę, tym większy odczuwa
    relaks.

    Bo wiadomo, że się młodnieje z każdym dniem.

    To potwierdza paradoks bliźniąt Einsteina i dowodzi, że nie ma potrzeby się
    odmladzac, latając w kosmos.

    Wystarczy staty pecet ze zużytą baterią CMOS i godziny klepania w klawiaturę i
    młodniejemy z każdym dniem

    Brawo Einstein

    On nie mógł tego wiedzieć, bo wtedy jeszcze nie było pecetów i wymyślił loty w
    kosmos.

    A dzisiaj każdy się może odmlodzic we własnym domu
    i taki odmładzający pecet będzie na wagę złota, bo nowe laptoki już mają zablokowaną
    funkcję odmładzania i podróżowania w czasie.

    Ale to jeszcze nic w porównaniu ze snami proroczymi i prekognicją, pochodzącą z Peru,
    od Inków

    Ale o tym za rok