  • Data: 2010-02-24 16:47:22
    Temat: Połączenie obudowy Z płyt GK ze ścianą.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wykonałem sobie obudowę rury , która idzie poziomo pod sufitem.
    Konstrukcja z UD27 do ściany i na krawędziw 2xUD27 skręcone i wszytko
    połapane CD60.
    Ładnie sobie już płyty dokręciłem teraz jak to zaszpachlować.
    Na krawędź dam listę narożną (taka metalowa cienkal jak papier), w
    narożnikach płyt dam taśmę solidatpe i na połaczęniach plyt też.
    Solidtape polecał scream :), zobaczymy czy da radę :).
    Mam też Uniflota , czy używać go do wklejenia listyw narożnej czy można
    czegoś tańszego?
    Tam gdzie solidtape to też uniflot rozumiem.
    Ale teraz jak wykonać połączenie obudowy z suftem/ścianą.
    Czy wystarczy, że zapakuje tam uniflota, czy też używać taśmy solid tape i
    uniflota????

    Pozdrawiam
    Michał