  • Data: 2020-10-31 15:56:57
    Temat: Re: Anglicy odkrywaja drewniane podlogi i okna z PCW.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/10/2020 15:23, Marek wrote:
    > A tak na prawdę na ile jest realne zagrożenie?

    Na tyle że obecnie dorosłe pokolenie Anglików nie napije się ciepłej
    wody z kranu. Chcesz sprawdzić, zapytaj któregoś. Uczono tego w szkole.
    Wiem, bo znam kilku i kiedyś jak była dyskusja o kranach do *dokładnie*
    to wyjasnili. Film na YT potwierdza dokładnie to co uszłyszałem. Zimna
    jest bezpieczna, ciepła podejrzana.

    Innymi słowy ta "realnośc" może być przesadzona, ale Anglicy do dzisiaj,
    w zgodzie z tradycjami i doswiadczeniami, preferują krany bez mieszacza.
    Bo tak ich nauczono przez dziesięciolecia.

    Tu nie chodzi o to czy to ma sens, tylko *dlaczego* tak robią. To czy to
    racjonalne nie ma znaczenia.

    > umiera na leginellozę? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wszyscy bez
    > wyjątku w bojlerach grzeją powyżej tych 60C....

    Problemem była też higiena. Te zbiorniki nie zawsze były zamknięte i
    znalezienie szczura zatykającego odpływ nie było czymś nienormalnym.