  • Data: 2012-10-27 15:09:53
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3Xpg9Q$1Lx@mike.oldfield.org.pl...
    > Dnia Sat, 27 Oct 2012 11:30:06 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > I oczywiście biedactwo nie pójdzie do sądu pracy, bo sąd pracy nie
    > przyjdzie do niej i nie załatwi wszystkiego. Oraz nie pójdzie do skarbówki
    > i do ZUS, ani nawet nie wyśle tam pisma, żeby gostkowi zrobili z d...
    > jesień średniowiecza.

    To prawda ale jak on ją opisze na Facebooku, że donosi i uwaga na tego
    pracownika Imie Nazwisko Adres... to ta Pani więcej pracy w PL nie znajdzie.
    Kij ma dwie strony.
    Kolega mi mówił, że u nich dzwonią nawet do znajomych i wypytują o różne
    szczegóły dotyczące kandydata, czy mówi prawdę, sprawdzają prawdomówność.
    Można takiego właściciela sklepu podpierdolić ale trzeba sie liczyć z tym,
    że ani ona, ni mąż ani pewnie dzieci roboty nie znajdą. Z internetu nie da
    się usunąć paszkwili, nawet tych nieprawdziwych.
    A jak kolejny pracodawca wpisze dane w wyszukiwarkę goggle i otrzyma wątek,
    że ta i ta donosi, kapuje na pracodawcę to koniec.