  • Data: 2012-10-27 13:48:05
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 października 2012 13:40:11 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca
    napisał:
    > I oczywiście biedactwo nie pójdzie do sądu pracy, bo sąd pracy nie
    >
    > przyjdzie do niej i nie załatwi wszystkiego. Oraz nie pójdzie do skarbówki
    >
    > i do ZUS, ani nawet nie wyśle tam pisma, żeby gostkowi zrobili z d...
    >
    > jesień średniowiecza.
    Moja mama poszła do sądu pracy- 3 wyjazdy do miejscowości odległej o 50km od miejsca
    zamieszkania, uzyskała wyrok, z wyrokiem do komornika, za kilka tygodni pismo od
    komornika ze egzekucja nieskuteczna itp, że jak ew. mama poda komornikowi jakies
    składniki majątku itp które on mógłby zając to on wtedy zajmie i zlicytuje.
    Jesień średniowiecza cokolwiek to znaczy