  • Data: 2022-12-02 22:14:25
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 2 grudnia 2022 o 20:56:17 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    8599974,najem-mieszkan-ceny-zaczynaja-spadac-raport.
    html
> [...]
    > pieniądze o wartości nabywczej w kwocie 4800, a także mieszkanie, o
    > wartości nabywczej takiej samej jak była rok temu.
    >
    > moim zdaniem (i znam takie przypadki) lepiej jest kupić mieszkanie i
    > wynająć je za 0złotych zysku, tylko po to aby nie mieć banknotów, a mieć
    > coś co ma wartość. Spadnie wartość tego mieszkania? W istotny sposób
    > przez 20 lat? Nie sądzę. Albo inaczej. w przewidywalnej przyszłości
    > mieszkania nie stanieją, w przewidywalnej przyszłości inflacja się nie
    > zmniejszy. A link który podesłałeś? A co mnie obchodzi po ile chodzą
    > jachty, lokomotywy i mieszkania w Warszawie?

    Teoretycznie masz rację. A co w sytuacji w której co czwarte mieszkanie będzie puste?
    Teraz na piętnaście nieruchomości mieszkalnych dwie są puste. Chwilowo w imię
    wyższych celów zabronione jest robienie sensacji z tego powodu. Ale mleko ma to do
    siebie że zawsze kiedyś się wylewa.