  • Data: 2018-09-03 19:10:39
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2018 o 18:47 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Jakim cudem nie odkładają Ci się zielone glony na ściankach? Ich filtr
    > nie wyłapie bo one się nie odrywają. Tydzień bez chemii i ścianki basenu
    > robią się śliskie i zielone.
    > pozdr.

    Basen mam od kilku lat, zawsze pod koniec sezonu przestawałem dodawać
    chemii aby wykorzystać wodę basenową do podlewania. Gdy nie miałem filtra
    piaskowego miałem pod koniec sezonu glony - do tego stopnia, że musiałem
    wchodzić do basenu i go porządnie myć myjką ciśnieniową przed złożeniem.
    Teraz nie mam glonów - nie chciało mi się z tego doktoryzować, ale na
    chłopski rozum glon (a wcześniej zarodniki) zanim przytwierdzi się do
    ścianki pływa w wodzie. Jak go filtr wyłapie (a piaskowy to zrobi bez
    problemu) to przestaje pływać i się namnażać.

    TG