  • Data: 2018-09-06 19:27:38
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 18:31:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Booking, filtry: Portugalia, cztery gwiazdki, przy plaży, z basenem,
    > tydzień dla 4 osób (ze śniadaniami) od 3.08.2019 do 10.08.2019
    > najtańszy - 5333 PLN
    > kolejno 5973, 6882, 6927, 7272
    >
    > Twojego za 1500 nie ma, daj linka.

    1500 to płaciłem na Malcie kolego :)

    W Portugalii miałem 4 różne hotele bo się przemieszczaliśmy.
    Hotel w Polsce liczyłem dla 2 osób - dla czterech wychodzi blisko 8k pln,
    czyli nadal drożej niż Portugalia.

    > Do tego przydałoby się tam polecieć (nie wtedy kiedy są tanie loty) tylko
    > kiedy rodzice i dzieci mają urlopy/wolne - dodatkowe 5000 (z bagażami w
    > obie strony, wliczony tranzyt z lotniska) - rodzina nie spakuje się tylko
    > do podręcznego.

    Że Ty nie możesz się dostosować do terminu bo nie masz takiej możliwości
    to jest tylko i wyłącznie Twój problem ;) Mi tydzień w jedną czy w drugą
    nie robi różnicy - nie muszę klepać urlopu rok wcześniej. Współczuję.

    > Jedzenie - niech będzie biedronka i markety 30EUR/dzień - mamy kolejne
    > 800. Zwiedzanie?, wycieczki? - kolejny 1000. Suma 12 kPLN.

    30Eur w biedronce? To chyba na tydzień :)
    W każdej knajpie najesz się do syta za 10-12Eur na osobę.
    Śniadania 4-6 Eur. Żeby sobie nie pierdolić dla pierdolenia - google.com
    "ceny w restauracjach w Portugalii", pierwszy link:

    http://infolizbona.pl/ceny-portugalia-2017-restaurac
    je-bary-kluby-kawiarnie-lizbonie-porto-algarve/

    ŚREDNIE CENY W RESTAURACJACH W PORTUGALII, W ROKU 2017
    [...]

    DANIA GŁÓWNE W PORTUGALSKICH RESTAURACJACH - CENA 2017
    grillowany łosoś: 7-15 EUR
    grillowane sardynki podawane z ziemniaki oraz sałatą: 5-10 EUR
    okoń morski: 7-11 EUR
    dorsz a lagareiro: 8-12 EUR
    zapiekanka z dorsza Bacalhau a Brás: 7-13 EUR
    gulasz z ryb i warzyw tzw. caldeirada: 12-20 EUR
    cataplana z owoców morza: 20-35 EUR/dla 2 osób
    krewetki w sosie curry: 6-10 EUR
    ośmiornica z rusztu: 8-15 EUR
    wieprzowina gotowana z małżami w białym winie, podawana z pieczonymi ziemniakami,
    tzw. carne de porco a alentejana: 9-13 EUR
    bitki wołowe z jajkiem sadzonym, podawane z frytkami i ryżem, tzw. bitoque: 6-9EUR
    kurczak z rożna z frytkami: 6-10 EUR
    grillowana polędwica wieprzowa: 7-15 EUR
    gulasz portugalski, tzw. cozido a portuguesa: 6-10 EUR
    ryż z kaczką: 7-10 EUR
    cielęcina w sosie śmietanowo-kawowym: 8-15 EUR

    Dziękuję, dowidzenia.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.