  • Data: 2018-09-06 19:47:12
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2018 o 19:27 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > 1500 to płaciłem na Malcie kolego :)
    No fakt, nie doczytałem.

    > Że Ty nie możesz się dostosować do terminu bo nie masz takiej możliwości
    > to jest tylko i wyłącznie Twój problem ;) Mi tydzień w jedną czy w drugą
    > nie robi różnicy - nie muszę klepać urlopu rok wcześniej. Współczuję.
    Nie ma czego, ja mogę, ale mam Żonę na etacie, która musi zaplanować urlop
    w styczniu. Dzieci maja szkołę i swoje obozy/kolonie. Podejrzewam, że z
    50% Polaków tak ma.

    > 30Eur w biedronce? To chyba na tydzień :)
    Ja liczę 4 osobową rodzinę - owoce, warzywa, picie, soczki, płatki, mleko
    i takie tam duperele.

    > W każdej knajpie najesz się do syta za 10-12Eur na osobę.
    No to mamy 40-50EUR dziennie

    > Śniadania 4-6 Eur.
    Kolejne 16-24 Eur dzienie

    Żeby sobie nie pierdolić dla pierdolenia - google.com
    > "ceny w restauracjach w Portugalii", pierwszy link:
    (...)

    Policz to x4 dodaj napoje, dodaj deser, dodaj przystawki i wyjdzie Ci
    100EUR

    A gdzie transport, zwiedzanie, "Tato kupimy lody, cukierki, napoje,
    śliczne świerzaki, magnesiki na lodówkę itp."

    > Dziękuję, dowidzenia.

    TG