  • Data: 2010-07-10 12:28:46
    Temat: Re: Co począć z "fachowcami"
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > "lleeoo" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Na drugi raz czytaj naszą grupę, zadaj pytanie PRZED. My ci powiemy co
    > zapisać na kartce i co dogladać w trakcie.

    Ja bym Was zapytał w takim razie co zapisać na kartce murarzom przed
    SSO. Bo słyszałem że: etapy, harmonogram, zapłata po odebraniu etapu. A
    konkretnie jak to ładnie ująć? Bo kolega opowiadał że ładnie mu
    murowali, brali kasę typu tygodniówka, pi razy oko zgodnie z wykonanymi
    pracami, a na koniec kazali sobie wyrównać za ścianki działowe - bo oni
    liczyli je jako stawka za m^2 ale x2 ;)