  • Data: 2010-07-10 12:55:41
    Temat: Re: Co począć z "fachowcami"
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hk pisze:

    > Ja bym Was zapytał w takim razie co zapisać na kartce murarzom przed
    > SSO. Bo słyszałem że: etapy, harmonogram, zapłata po odebraniu etapu. A
    > konkretnie jak to ładnie ująć? Bo kolega opowiadał że ładnie mu
    > murowali, brali kasę typu tygodniówka, pi razy oko zgodnie z wykonanymi
    > pracami, a na koniec kazali sobie wyrównać za ścianki działowe - bo oni
    > liczyli je jako stawka za m^2 ale x2 ;)

    Ja przed rozpoczęciem prac sprawdziłem ile za taki dom biorą, a potem
    umówiłem się z fachowcem od domu za wszystko. W trakcie prac wynikły
    jeszcze dodatkowe elementy za które majster trochę doliczył, ale ogólnie
    wyszło mniej więcej tyle, ile w rejonie liczą za podobnej wielkości dom.

    Też płaciłem po trochę w miarę przebiegu prac - tak było dla mnie wygodniej.

    W metry kwadratowe się nie bawiliśmy. Stawka była od roboty, a jak
    później sobie przeliczyłem, to za dniówkę wyszło jakieś sześć i pół
    stówy za czteroosobową ekipę - chłopaki na prawdę wiedzieli po co
    przychodzą na budowę... robota się im paliła w rękach :-)

    Kartek żadnych nie pisaliśmy :-).

    pozdr.
    robercik-us