    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    <d...@g...com>
    <5f305dd3$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5f30686c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5f318b06$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200811082224.1446c643@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200811121823.5a55bb4c@mateusz>
    <z5txflb75imf$.jm5zkwp359c6.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 11 Aug 2020 13:27:53 +0200

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Tak, ale każdy w skrytości ducha liczy na to że na niego wojna
    > nie trafi.

    Jak ostatnio rozmawiałem z zawodowym wojakiem, to twierdził, że
    teraz nie ma tak, że młody na początku wyleguje się w koszarach.
    Ma od razu iść na wojnę (zawsze jakąś na podorędziu mają), a jak
    nie, to niech sobie szuka spokojnej roboty na kasie w Biedronce.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, że ja dlatego nic nie myślę, ponieważ żołnierzom
    w wojsku jest to zakazane. Kiedy przed laty służyłem w 91 pułku, to