  • Data: 2020-08-11 20:15:44
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.08.2020 20:02, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ciekawe od kogo nauczyłeś się masturbować? Daję klacz za capa że od
    > żadnego LGBT :) I powiedz proszę, co to są "praktyki homoseksualne".
    > Ciekawość mnie zżera :)
    > Takoż ciekawy jestem przykładów propagowania homoseksualizmu. Doprawdy
    > sądzisz że homoseksualistą można zostać z własnego wyboru?

    Tak myślę, że można zostać z wyboru albo z przyczyn biologicznych.
    Propaganda homoseksualna to w ogóle mówienie o tym młodocianym. Jeżeli
    już pytają to trzeba mówić, że to jest złe i nie rozmawiać dalej. Nie
    powinno się w ogóle przy dzieciach o tym mówić. Same powinny z tym
    dorosnąć i podjąć decyzję czy są homo czy hetero. Natomiast przyzwolenie
    na propagandę homoseksualną prowadzić może do niechcianych zachowań
    młodocianych.